Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

341

onsdag, 18. januar 2006, 19:27

Citeret

Originally posted by Aagaard1000
Nyt wallpaper.

http://www.gratishost.dk/uploads/Nyeste.jpg

Hvad syntes i?

Jooh, hun ser meget venlig ud ... :9xo

342

onsdag, 18. januar 2006, 19:35

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Nyt wallpaper.

Hvad syntes i?

Jo da det gør hun. Men lidt utroligt, så babefikseret mange er - men på den anden side - det er jo også mest drenge og knægte der er herinde. :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (18.01.2006, 19:56)

343

onsdag, 18. januar 2006, 19:41

Hmm...det ligner lidt Ana Hickman? Hvem er det?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (18.01.2006, 19:43)

344

onsdag, 18. januar 2006, 19:52

Citeret

Originally posted by Berleburg
Hmm...det ligner lidt Ana Hickman? Hvem er det?

Brittany Daniel.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

346

onsdag, 18. januar 2006, 21:39

Citeret

Originally posted by Bentzin
Men lidt utroligt, så babefikseret mange er - men på den anden side - det er jo også mest drenge og knægte der er herinde. :crazyeyes:

Det er det livet går ud på - stort set altså ;)

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

347

onsdag, 18. januar 2006, 22:36

Jeg vil hellere have en smuk pige på min desktop end en random 3D rendered baggrund.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

348

onsdag, 18. januar 2006, 22:39

Citeret

Jeg vil hellere have en smuk pige på min desktop end en random 3D rendered baggrund.

:9xo

Der er dog grafikwallpapers som fortjerne at afløse engang i mellem. ;)

Men hovedsageligt, DAMER!!!

349

onsdag, 18. januar 2006, 22:40

Citeret

Den kloge har talt.

I do not do that thing.

350

onsdag, 18. januar 2006, 23:25

Jeg er svær at tilfredstille når det kommer til baggrundsbilleder. De skal bare være på en helt bestemt måde før jeg jubler ...

De må dog gerne være præget af et stykke nydeligt hunkønsvæsen ...

351

onsdag, 18. januar 2006, 23:26

Citeret

Jeg er svær at tilfredstille når det kommer til baggrundsbilleder. De skal bare være på en helt bestemt måde før jeg jubler ...

Sjovt jeg har det på præcis samme måde.
Jeg kan lede hele skins.be igennem flere gange uden at være tilfreds.

I do not do that thing.

352

onsdag, 18. januar 2006, 23:37

Citeret

Citeret

Citeret

Nyt wallpaper.

Hvad syntes i?

Jo da det gør hun. Men lidt utroligt, så babefikseret mange er - men på den anden side - det er jo også mest drenge og knægte der er herinde. :crazyeyes:

Haha.. Lækre piger :9xo

Hvis du har set Chapelle show laver han den sjoveste joke om at han kan lide lesbiske kvinder :)) Den mand er genial ;) :9xo

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

353

onsdag, 18. januar 2006, 23:49

Citeret

Citeret

Sjovt jeg har det på præcis samme måde.
Jeg kan lede hele skins.be igennem flere gange uden at være tilfreds.

Længere tilbage i tråden (et par sider måske) er der et billede af mit desktop .. Nogenlunde sådan foretrækker jeg baggrundene skal være ..

Hvis der er noget jeg hader, så er det når hele billedet er fyldt ud, altså der er ikke nogle simple områder hvor man kan have sine ikoner i fred.

354

torsdag, 19. januar 2006, 00:37

Citeret

Originally posted by Butcher

Citeret

Men lidt utroligt, så babefikseret mange er - men på den anden side - det er jo også mest drenge og knægte der er herinde. :crazyeyes:

Yes i know :$ - Syn's bare der er så mange flotte, at kigge på alle mulige andre steder. F.eks. på gaden - i toget - i bussen - på stranden - i fjernsynet - på nettet ! :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (19.01.2006, 00:39)

355

torsdag, 19. januar 2006, 00:43

Citeret

Citeret

Citeret

Yes i know :$ - Syn's bare der er så mange flotte, at kigge på alle mulige andre steder. F.eks. på gaden - i toget - i bussen - på stranden - i fjernsynet - på nettet ! :9xo

Jeg har heller ikke et behov for at have en på min baggrund. Pt har jeg en bil, ellers har jeg gerne noget blå ensfarve eller noget.
En dame kan da være sjov nok at kigge på, men på en eller anden måde gider jeg det bare ikke på min baggrund. Så hellere som du siger på gaden eller på billeder eller film engang imellem ;)

356

torsdag, 19. januar 2006, 01:45

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Citeret

Citeret

Jeg har heller ikke et behov for at have en på min baggrund. Pt har jeg en bil, ellers har jeg gerne noget blå ensfarve eller noget.
En dame kan da være sjov nok at kigge på, men på en eller anden måde gider jeg det bare ikke på min baggrund. Så hellere som du siger på gaden eller på billeder eller film engang imellem ;)

Jamen nu kan man jo heller ikke hele tiden side bag et gardin i sin lejlighed med sit digitalkamera eller kikkert og holde øje med alle de fine hunkønsvæsener ... :roller:

357

torsdag, 19. januar 2006, 02:54

Citeret

Citeret

Originally posted by SlackeR

Citeret

Citeret

Citeret

Jamen nu kan man jo heller ikke hele tiden side bag et gardin i sin lejlighed med sit digitalkamera eller kikkert og holde øje med alle de fine hunkønsvæsener ... :roller:

siger hvem? :))

358

torsdag, 19. januar 2006, 08:46

Citeret

Citeret

Citeret

Jamen nej, jeg har heller ikke damer som baggrund - for det meste :)

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

359

torsdag, 19. januar 2006, 16:43

IME 1337 24/7 TBH!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "eXodus" (19.01.2006, 19:17)

360

torsdag, 19. januar 2006, 19:06

Citeret

Originally posted by eXodus
Den wallpaper jeg bruger nu:

http://img81.imageshack.us/img81/1046/wallpaper8vc.jpg

Er det ikke lidt gay :)) (det var en joke) .. :roller:

Seneste tests og artikler

0

SMS Audio - Sync Sport Wireless By 50

Gennem 2014, har vi testet en
Læs Mere

0

Fjernstyrede gadgets - Hubsan X4 og Logicom Spy-C

Det er en lidt spændende anmel
Læs Mere

0

Synology DS215j NAS

For et stykke tid siden så vi
Læs Mere

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere
Seneste nyheder

0

EK Water Blocks med kølehoved til ASUS GTX 980 STRIX

EK Water Blocks er kommet med
Læs Mere

0

HTC kommer med Desire 620 smartphone

HTC har haft stor succes med d
Læs Mere

0

Nyt ASUS Strix 7.1 Gaming Headset

Du kender måske allerede flere
Læs Mere

0

Mushkin med 1TB Reator SSD

Mushkin har annonceret en ny R
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.