lige en lille update efter jeg igår fik nyt bundkort og installeret Windows 7 Build 7137 og den er fyldt lov og registeret med Windows 7 Beta Key
*EDIT* se nyeste indlæg *EDIT*
på billede ser man Hwang Mi Hee, hvis nogen skulle være interesseret i det og det lille cover billede er med CDArt som viser hva jeg høre i Winamp og info derfra er jo lige til at finde ud af
*har lige installeret Windows 7 Build 7201 og den ser ud til at funke, ka i os se på screen *
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (13.06.2009, 00:06)
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Mega Daft Punk obsession lige for tiden
Dog Mega irriterende at du har linket til et billede der er for stort til fora her, det tager en evighed at hente siden færdig hvis man er på en langsom forbindelse (er på job nu).
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Mega Daft Punk obsession lige for tiden
Dog Mega irriterende at du har linket til et billede der er for stort til fora her, det tager en evighed at hente siden færdig hvis man er på en langsom forbindelse (er på job nu).
Hov, det havde jeg faktisk slet ikke selv lagt mærke til
Plejer ellers gerne bare lave det som thumbnail link, ved da ikke lige hvad jeg har tænkt på. Retter det lige
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
5. juni - Nephew - DanmarkDenmak
Yes, I got it today!
Så fløj hjem og lavede et wallpaper der matchede, eneste originale i billedet her er at det midterste er et billede af coveret jeg fandt på Google, resten er mig.
Oprindeligt indlæg af Spixe
Tjah. Her er det jeg bruger på begge mine skærme med Ubuntu:
Spejlvend det på den anden skærm så det ligner et udsnit af et kæmpe ansigt, ville være nice
Lol, jeg tænkte nøjagtig det samme!
Hov. Tjekker ikke denne tråd specielt meget, men det er faktisk hvad jeg har gjort Spejlvendt det. Det ser dog ret skægt ud... For øjet kigger lidt til siden
Oprindeligt indlæg af Spixe
Tjah. Her er det jeg bruger på begge mine skærme med Ubuntu:
Spejlvend det på den anden skærm så det ligner et udsnit af et kæmpe ansigt, ville være nice
Lol, jeg tænkte nøjagtig det samme!
Hov. Tjekker ikke denne tråd specielt meget, men det er faktisk hvad jeg har gjort Spejlvendt det. Det ser dog ret skægt ud... For øjet kigger lidt til siden
Har gjort det samme engang med et andet billede kom til at se lidt weird ud men fedt nok anyways
So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!