Oprindeligt indlæg af Houly
Havde helt glemt den her tråd... Dumper lige et billede
Er det Ubuntu? Super lækkert desktop!!!
ligner mere Windows 7 tror ik du har Windows Media Player i ubuntu
Point taken!! Undrede mig også, men der står bare Ubuntu on USB-stick nede i hjørnet, så tænkte at det kunne være. Er det en interaktiv baggrund du har?
Jeps det er rainmeter og så har jeg brugt diverse "hacks/edits" til at ændre windows 7 explorer ikon og tema osv. Desuden er windows media player ikonet til VLC, men min iconpack har ikke vlc ikon og jeg kan ikke få et template af ham der har udgivet den.
Jeg har fundet de diagonale rainmeter ting på Deviantart og lavet Vejr, rss og Notes selv.
Det med Ubuntu på usb stick er fordi jeg har installeret ubuntu på en anden hdd i min pc for at prøve det
Nogen som ved hvordan jeg får det "Windows 7 Vurderingsversion. Build 7601" væk nederst i højre hjørne?
Inden i spørger så ja, det er en lovlig installation, men det kom efter at jeg hentede SP1 RC, det er bare aldrig gået væk igen efter den gik ud af RC.
Citeret
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
Citeret
Oprindeligt indlæg af dasjap
Lidt nyt.
-billede-
det var da et møj lille billede
Fordi at han brugte peecee til at uploade, og så satte IMG og /IMG omkring. (ligesom jeg gjorde)
AMD 965BE & Corsair H50 - 2x HD 5870 - ASUS Crosshair IV Formula
G.Skill Ripjaws 4x4GB - Fractal Design Arc Midi - Corsair HX750W
Kingston SSDNow 64GB - Samsung SpinPoint 500GB
2x BenQ 24" - Das Keyboard Model S Ultimate
“Not only do we live among the stars, the stars live within us.”
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (22.06.2011, 22:21)
Ja det er det, har lagt det ind som jpg billede uploaded til peecee. Skal pludselig også scroll`e for at se hele siden(tweak), måske jeg har lidt problemer et sted?