Oprindeligt indlæg af Ebo
Bruger et jeg tog af min mand for ca 1. måned siden, da vi var i byen.
Mvh
Sam
Din mand?
I7 3770K @ 4.4ghz <> Asus Maximus V Formula <> Geforce GTX 580 <> 4 x 4 GB Crucial Ballistix Elite
Intel 335 240 GB <> Moddet Lian Li PC-X2000 <> Corsair AX 1200
Dual Laing DDC 18 <> XSPC 360 Rad <> TFC 240 Rad <> EK Supreme <> EK Fullcover <> EK 250 X3 Res
Skal nok passe, Ebo har da flere steder snakket om hans mand og at han er til fyrer og når man ved det synes jeg da godt man kan se det er en mand og ikke en pige =)
If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P
Oprindeligt indlæg af PsyCho
Skal nok passe, Ebo har da flere steder snakket om hans mand og at han er til fyrer og når man ved det synes jeg da godt man kan se det er en mand og ikke en pige =)
Det skal du ikke få ondt i røven af :-)
Good one ;-) den skal jeg huske... hehe... "det skal du ikke få ondt i røven af"
Og hans adamsæble afslører det også lidt. Men i en "snæver" vending kunne man let blive snydt :-P
______________________________ Never Ever Cheap Components Again!
Det skal du ikke få ondt i røven af :-)
Good one ;-) den skal jeg huske... hehe... "det skal du ikke få ondt i røven af"
Og hans adamsæble afslører det også lidt. Men i en "snæver" vending kunne man let blive snydt :-P