1.633

mandag, 14. august 2006, 09:27

Citeret

Originally posted by Mikkel

Citeret

Originally posted by |KLS|
Synes jeg kan ane en svag farvenuance i forhold til forumsfarven og den du bruger.

Jep - kan jeg også. :)

Ahh, det er da vidst en bitte detalje :razz:

Synes derimod teksten er lidt øv at læse visse steder (men på den anden side, det er den egentlig også på min egen) :ph34r:

1.634

tirsdag, 15. august 2006, 02:37

Lige nogle forsøg til Mr. Meinder. Lidt evt. at vælge i mellem. Det sku' partout, ikke være med orange tekst, vel ? (IMO en ikke særlig behagelig farve til tekst)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (15.08.2006, 02:44)

1.635

tirsdag, 15. august 2006, 02:44

Citeret

Originally posted by Macimuz
Ahh, det er da vidst en bitte detalje :razz:

Synes derimod teksten er lidt øv at læse visse steder (men på den anden side, det er den egentlig også på min egen) :ph34r:

Ja, det kan du forresten have meget ret i. Man skal knibe øjnene godt sammen, bl.a. hvor det er mørkest.

1.636

tirsdag, 15. august 2006, 13:38

Her lige nogle med lidt rettelser og småændringer.
Også med orange tekst. :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (15.08.2006, 13:48)

1.637

tirsdag, 15. august 2006, 16:20

Tak Bent for du gad skrive "min" nye bærbare på :9xo

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

1.639

onsdag, 16. august 2006, 13:44

en ny en til mig bitte. ingen krav bare giv kom med forslag.:D jo self skal mine specs være i orden

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

1.640

onsdag, 16. august 2006, 17:04

Så har jeg fået lavet teksten lidt tydligere, så er spørgrsmålet bare hvilken farve? hva synes i, sort eller hvid?

er der evt andet der kan ændres? ;)

Lehn

1.641

onsdag, 16. august 2006, 17:09

Citeret

Originally posted by Kenny
Så har jeg fået lavet teksten lidt tydligere, så er spørgrsmålet bare hvilken farve? hva synes i, sort eller hvid?

er der evt andet der kan ændres? ;)

Sort, da det ser mest rolig ud.

1.642

onsdag, 16. august 2006, 17:15

sort er mest rolig, hvad med at tag en sølv farve, lidt hen af Låget's farve?

:thumbsup:

1.643

onsdag, 16. august 2006, 17:27

Citeret

Originally posted by Angelus

Så har jeg fået ændret lidt på brightness og contrast på den sorte så den er blevet lidt bedre at se på :)

Og mht den grå er det ikke et særlig godt resultat:

Lehn

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Kenny" (16.08.2006, 17:35)

1.644

onsdag, 16. august 2006, 17:29

Citeret

Originally posted by Kenny

Citeret

Så har jeg fået ændret lidt på brightness og contrast på den sorte så den er blevet lidt bedre at se på :)

Og mht den grå er det ikke et særlig godt resultat:

Edit:
men kan se jeg har en hvid baggrund :oops: får jeg lige rettet

Den sorte er nu pænere ;)

1.645

onsdag, 16. august 2006, 17:35

Ja, sort ;)

1.646

onsdag, 16. august 2006, 17:37

Jamen så blir det den sorte :D

Tak, for kommentarene Jabbe og Angelus :) :rules:

Lehn

1.647

onsdag, 16. august 2006, 23:11

Blev hurtig træt af den sidste - så her er der en ny. Et af mine landskabsbilleder, som er blevet moduleret lidt i PS.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (22.08.2006, 01:45)

1.648

onsdag, 16. august 2006, 23:12

Citeret

Originally posted by Bentzin
Blev hurtig træt af den sidste - så her er der en ny. Et af mine landskabsbilleder, som er blevet moduleret lidt i PS.

er der en grund til du skifter sådan ca. vær uge? ;)

1.649

onsdag, 16. august 2006, 23:17

Citeret

Kunne godt tænke mig at se originalbilledet. Ser ud til du har fanget et godt billede ?

1.650

onsdag, 16. august 2006, 23:40

Citeret

Citeret

er der en grund til du skifter sådan ca. vær uge? ;)

Hvis du læser indlægene ved hver skift, får du svaret. F.eks ændring af hastighed, nye timings, osv. + som i dette tilfælde blev jeg hurtig træt af det forgående. Så der er vel ikke noget odiøst i det.

Jeg skifter i det mindste ikke nickname, som der efterhånden en del der har gjort !
Det syn's jeg til gengæld er rimeligt træls - da det "sgutte" er til at hidde rede i, hvem der var hvem og hva' hedder de nu. :rolleyes:
Nå - det er jo en anden snak.

Så' ka' jeg jo lige benytte lejligheden til, at teste et af dem fra "lageret". :))

1.651

onsdag, 16. august 2006, 23:50

Citeret

Citeret

Kunne godt tænke mig at se originalbilledet. Ser ud til du har fanget et godt billede ?

Det er kun et meget lille udsnit af et billde, som faktisk var ret kedeligt og teknisk ret kikset. Sad så og kiggede lidt på detaljerne på billedet og fandt og klippede så dette ud, med henblik på, at det evt. ku' bruges til en signatur. Det resterende røg ud her for nylig, da jeg ryddede op i mine billed-filer. (hold da ferie en masse crap jeg havde liggende) 8o

1.652

torsdag, 17. august 2006, 01:20

Citeret

Så' ka' jeg jo lige benytte lejligheden til, at teste et af dem fra "lageret". :))

Det er sku en af dine bedre, den dér - Snup hellere den. ;) :)

1.653

torsdag, 17. august 2006, 10:40

Citeret

Citeret

Citeret

Det er kun et meget lille udsnit af et billde, som faktisk var ret kedeligt og teknisk ret kikset. Sad så og kiggede lidt på detaljerne på billedet og fandt og klippede så dette ud, med henblik på, at det evt. ku' bruges til en signatur. Det resterende røg ud her for nylig, da jeg ryddede op i mine billed-filer. (hold da ferie en masse crap jeg havde liggende) 8o

Det har med at hobe sig på computeren...

1.654

fredag, 18. august 2006, 17:11

tAshDa: Her lige nogle forsøg - er det den stil ?

1.655

fredag, 18. august 2006, 17:15

Citeret

tAshDa: Her lige nogle forsøg - er det den stil ?

LIGE PRÆCIS!!! HOLD KÆFT HVOR ER DE FEDE!

- wow.. Det er meget mere end jeg havde forventet!!

:):):) Tak skal DU ha' !!!

1.656

fredag, 18. august 2006, 18:04

Jeg fik også lige lavet en ny... hva syntes i?
( det er den jeg har på nu ;) )

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

MSI Radeon R9 390X Gaming 8G

Mens vi venter spændt på at se Radeon R9 Fury og Nano på Tweak.dk redaktionen, kan vi nu stolt præsentere jer
Læs Mere

Driveclub - PlayStation 4

Vi går nu i en lidt anden retning, end vi er vant til her på Tweak.dk - og så alligevel ikke. Vi har nemlig va
Læs Mere

Scythe Ninja 4 CPU køler

Den japanske kølerproducent Scythe er kendt for, at lave nogle gode store kølere til luft. Det er også en luft
Læs Mere

Vinderne er fundet! Vind med Alphacool, Aquatuning og Tweak.dk!

Blev det dig, der vandt vores giveaway? Klik ind og kig!
Læs Mere

Tweak.dk unboxer tre ASUS Strix Radeon 300-series grafikkort

Så blev det Tweak.dks tur til at modtage ASUS Strix grafikkort fra Radeon 300-serien til test, og derfor skal
Læs Mere

Koola viser, hvad Unreal Engine 4 kan

Storbrugeren af Unreal Engines forum, Koola, har endnu engang vist os screenshots og et stykke video, der vise
Læs Mere

Det er officielt! EU bliver roamingfri i 2017

I nat blev det afgjort, at hele EU skal gøres roamingfrit inden juli 2017. Altså kan vi se frem til, at det bl
Læs Mere

Ekstremt hukommelseskort fra SanDisk ser dagens lys

Da SanDisk i sin tid præsenterede hukommelseskortet Ultra microSDXC UHS-I Premium Edition, der har en kapacite
Læs Mere

Computerspil får gamere til at tabe sig

Har du en smule for meget på sidebenene, men er det samtidig sjovere at sidde foran skærmen end at slæbe din b
Læs Mere

AMD på Microsoft-hænder?

AMD er åbenbart et utroligt spændende og eftertragtet firma at være ejer af, for der går næsten ikke en uge, f
Læs Mere

Mystisk #BaldursGate nedtælling dukket op på nettet

Der er dukket en mystisk nedtællingstimer op på nettet, der i skrivende stund har ca. 10 dage tilbage. Nedtæll
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.