1.369

onsdag, 19. april 2006, 03:18

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe

Citeret

Originally posted by Bentzin
Her er så lige nogle forsøg med "brændende farver" :))
Ved ikke om det er sådan noget, du havde tænkt på ?

Jeg er sgu helt vild med de to nederste. :9xo

Også dem jeg selv er mest tilfredse med. :9xo - og dem jeg har nusset mest med. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (19.04.2006, 03:23)

1.370

onsdag, 19. april 2006, 03:23

Der er nok nogen der er sent oppe hva bentzin?

1.371

onsdag, 19. april 2006, 03:50

Citeret

Originally posted by Hardstyler
Der er nok nogen der er sent oppe hva bentzin?

Jep - efterhånden en lidt dum vane. :rolleyes:
Men denne gang, fordi jeg lige er i gang med, at rengøre og geninstallere alt på knægtens maskine, (som han kom med lige inden CL-kampen)
Men så kører han også den gamle rundt i morgen + han er "indkøbs-slævedyr". :9xo
Go' deal - IMO :9xo
Ups - må vist hellere stoppe med mere OT. For så kommer balladen bare ! ;)
Det ser også ud til, at skidtet er færdigt nu. 8) Så er det bare go'nat'nu.

1.372

fredag, 21. april 2006, 10:33

Min signatur sticky :clap:

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

1.373

fredag, 21. april 2006, 10:39

Citeret

Originally posted by Renegade

Den er så bare for stor ;)

Den skal overholde følgende regler:

5. Signatur regler
Maxstørrelsen for en signatur er :
650 x 150 pixel
Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til 650x150 pixel.
Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.

Som du finder her.

1.374

fredag, 21. april 2006, 11:29

Citeret

Originally posted by Renegade

Som Burger skriver, så er der det med reglerne. Desuden så er det rimelig svært, at læse teksten. Og vil sikkert blive ulæselig, når du formindsker billedet til det tilladte. :rolleyes:

1.375

lørdag, 22. april 2006, 15:24

Har lige prøvet igen :):

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
- Albert Einstein

1.376

søndag, 23. april 2006, 21:36

Citeret

Originally posted by momonoa

Det er meget pænt med et billede og tekst alene, men billedet er blevet strukket meget i bredden, ikke så pænt. ;)

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

1.377

søndag, 23. april 2006, 22:11

ja meget bredt

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

1.378

søndag, 23. april 2006, 22:13

Citeret

Originally posted by MvK

Citeret

Det er meget pænt med et billede og tekst alene, men billedet er blevet strukket meget i bredden, ikke så pænt. ;)

Ja, det ser ikke så kønt ud, når det er strukket så meget.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

1.379

søndag, 23. april 2006, 23:26

Citeret

Er det en Lori? Min søster har en :D

Men som de andre siger så er det syndt at den skal strækkes i bredden. Ødelægger et ellers fint billede.

1.383

tirsdag, 2. maj 2006, 18:19

Hvis nogen gider at bikse noget enkelt og stilet sammen, som matcher mit avatar, vil jeg blive rigtig glad. :9xo

Det skal helst være noget andet end blot en firkantet boks med specs i... gerne noget der går igen med baggrundsfarven på Tweak. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (02.05.2006, 18:38)

1.384

tirsdag, 2. maj 2006, 18:43

Well, nu nåede du at sige noget andet mens jeg var igang. Men her er den alligevel.

Bemærkede lige at @ i den øverste linje ikke kom med. HVIS du vælger at bruge den skal jeg nok rette dette. Enten til en anden fonte eller skrive "at".

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (02.05.2006, 18:44)

1.385

tirsdag, 2. maj 2006, 18:52

Citeret

Originally posted by Berleburg
Well, nu nåede du at sige noget andet mens jeg var igang. Men her er den alligevel.

Bemærkede lige at @ i den øverste linje ikke kom med. HVIS du vælger at bruge den skal jeg nok rette dette. Enten til en anden fonte eller skrive "at".

Nogen speciel grund til den yderst mærkelige baggrundsfarve der er?

1.386

tirsdag, 2. maj 2006, 18:53

Huh? Hvilken baggrundsfarve tænker du på? Den rød/sorte eller den bag selve signaturen? For jeg er slet ikke med på hvad du mener.

Edit - Bruger du Internet Explorer Happy? For jeg bruger selv FF, men da du sagde det smed jeg like siden ind i IE og kan godt se, at selve billedets baggrund på 650x150 er way off. Nærmest turkis eller noget. Men i FF ser det helt fint ud.

Jeg taler om min egen signatur nu btw. Jeg har benyttet samme metode ved både min egen og den jeg lige har lavet til Mikkel.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (02.05.2006, 18:56)

1.387

tirsdag, 2. maj 2006, 18:59

Ser min signatur sådan her ud hos alle?

http://i83.photobucket.com/albums/j317/Saenjaina/wayoff.jpg

Ved mig ser den sådan ud når jeg bruger IE. Men i FF ser det helt fint ud, og den "grimme" baggrund er samme farve som den grå på forumet.

1.388

tirsdag, 2. maj 2006, 19:07

IE og transparente .png filer er ikke en god kombination. Microsoft har besluttet sig til ikke at ville understøtte det fuldt ud, men det kommer forhåbentlig senere.

1.389

tirsdag, 2. maj 2006, 19:08

hos mig har din sig en rødlig baggrund :boxed:

Nu med iPad!

1.390

tirsdag, 2. maj 2006, 19:10

Det skulle I da have sagt noget før :D

Føler mig som en der har gået med underbukserne uden på bukserne :P

1.391

tirsdag, 2. maj 2006, 19:13

Citeret

Originally posted by Berleburg
Det skulle I da have sagt noget før :D

Føler mig som en der har gået med underbukserne uden på bukserne :P

Jeg har ikke set det, for har aldrig set din signatur i IE. Er selv FF bruger.

1.392

tirsdag, 2. maj 2006, 19:13

Er det bedre nu? Både min og hans.

Bowers & Wilkins 683 S2

Vi har igen allieret os med Hifi-Klubben for at kunne bringe jer en test af et sæt spændende højttalere. Nærme
Læs Mere

Raidmax Horus MX Kabinet

Producenten Raidmax har været på banen siden 1988, hvilket giver dem over 25 års erfaring inden for branchen.
Læs Mere

QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

Opdateret - Final Fantasy XII remake på vej?

Final Fantasy er en af de mest velkendte og mest spillede franchises derude, og for at smide mere benzin på bå
Læs Mere

Få det hele med: Nye billeder af OnePlus 2

For nogle dage siden blev den helt nye OnePlus 2 præsenteret, og vi kan nu præsentere jer for en række nye bil
Læs Mere

Z170 bundkort fra ASUS får flerfarvet belysning

Intels nye Skylake-processorer er lige om hjørnet, og det samme er producenternes bundkort til Z170 chipsettet
Læs Mere

Denne mod omdanner GTA V til et RPG-spil

Til Grand Theft Auto V findes der små mods, mere avancerede mods, og så findes der de mods, der laver om på he
Læs Mere

Nye billeder af Intel Skylake lækket

Intels lancering af de nye LGA1151 'Skylake' CPU'er lader til at være lige om hjørnet, og i dag kan vi præsent
Læs Mere

Her er 4 alternativer til Windows 10's startmenu

Med Windows 10 fik de, der hidtil havde holdt fast i Windows 7, noget af et incitament til at hoppe over på de
Læs Mere

Windows 10 Guide: Slå deling af Windows opdateringer fra

Windows 10 er officielt rullet ud, og mange er stadig i gang med at installere det. Nu er det derimod også kom
Læs Mere

Er dette den nye iPhone 6S?

Så kører rygtemøllen igen, og igen handler det om Apple og deres nye iPhone 6S. Der er nemlig dukket billeder
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.