1.513

mandag, 5. juni 2006, 00:41

Citeret

Originally posted by Morten
Jeg søger en signatur hvorpå der står "archon" med en tech blå skrift hvis I forstår hvad jeg mener. Den blå farve, bare lidt sejere :)
"archon" skal så stå fra siden i venstre side, sådan at det ser ud til at det kommer skråt nedefra (SE AXASION's sig). Og i midten skal min setup stå med en eller anden speciel skrift som du finder sej. Baggrunden må gerne være lysegrå :D

Og hvad er dit setup så ?

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

1.514

mandag, 5. juni 2006, 00:54

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK

Citeret

Originally posted by Morten
Jeg søger en signatur hvorpå der står "archon" med en tech blå skrift hvis I forstår hvad jeg mener. Den blå farve, bare lidt sejere :)
"archon" skal så stå fra siden i venstre side, sådan at det ser ud til at det kommer skråt nedefra (SE AXASION's sig). Og i midten skal min setup stå med en eller anden speciel skrift som du finder sej. Baggrunden må gerne være lysegrå :D

Og hvad er dit setup så ?

Oh, sry. Havde lige glemt jeg havde slettet min tidligere sig:

CPU: Athlon64 3700+ @ 2.2 GHz, 1MB Cache, San Diego E6, Socket 939
MB: ASUS A8N-SLI Deluxe
Ram: Kingston HyperX 2x256MB + Kingston DDR400, 2x512 MB
GFX: Inno3D GeForce 7900GT, 256MB, PCI-E
Harddisk: Seagate 7200.7 200GB, 8MB, SATA

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AzeeM" (05.06.2006, 00:55)

1.515

mandag, 5. juni 2006, 20:39

Kan ikke finde ud af det du gerne vil have. Men fordi jeg kedede mig lavede jeg alligevel en. For sjov. Du må gerne bruge den hvis det er naturligvis. Men den er bare ikke hvad du bad om.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

1.516

mandag, 5. juni 2006, 22:49

Citeret

Originally posted by Berleburg
Kan ikke finde ud af det du gerne vil have. Men fordi jeg kedede mig lavede jeg alligevel en. For sjov. Du må gerne bruge den hvis det er naturligvis. Men den er bare ikke hvad du bad om.

Undskyld min dårlige forklaring, men den der sig er sgu også MEGET fed! :)
Vil lige høre en admin om en nick change ;)

1.517

torsdag, 8. juni 2006, 22:53

Smider lige en ny sig op for den jeg havde før var i normal tekst, men den var en pixel eller to for høj, så har jeg lavet den en pixel eller to mindre i højden.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

1.518

torsdag, 8. juni 2006, 23:05

Citeret

Originally posted by RAC
Smider lige en ny sig op for den jeg havde før var i normal tekst, men den var en pixel eller to for høj, så har jeg lavet den en pixel eller to mindre i højden.

Ville det ikke være ligeså let stadig at skrive det, men gøre teksten en tand mindre?

1.519

torsdag, 8. juni 2006, 23:26

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by RAC

Ville det ikke være ligeså let stadig at skrive det, men gøre teksten en tand mindre?

Nej, hvorfor dog det? det ville jo være nemmere... :crazyeyes:

Og så var jeg forresten den Store Stygge Ulv, der bad ham om at overholde reglerne... :))

Hvor er livet bare uretfærdigt. ;)

1.520

søndag, 11. juni 2006, 02:32

Til Meinder by request - så skulle den passe med teksten under. :9xo

og en lidt mindre:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (11.06.2006, 19:28)

1.521

mandag, 12. juni 2006, 18:25

Min egen sig

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "SGN_X" (12.06.2006, 18:39)

1.522

mandag, 12. juni 2006, 18:32

By request :T

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

1.523

fredag, 16. juni 2006, 03:01

Til Fischer, hvis det ka' bruges. :9xo

1.524

lørdag, 17. juni 2006, 13:55

Hvis der er en der keder sig - så kunne jeg egentlig godt tænke mig et sig.

Der må gerne være et Sprite logo på, stå SpRite (i hjørnet eller noget). Nogle lækre borders, og et eller andet lir.

Er ikke så meget inde i det der Photoshop, så kender ikke alle betegnelser, men jeg ville blive glad for et sig :))

Gigabyte GA-P35-DS3
Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
Raptor 10k rpm 74 gb
320 GB Western Digital
8800 GTS @ 800/1800/2100
Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
Corsair 620w HX

1.525

lørdag, 17. juni 2006, 18:00

Så er der ny signatur fra min side af. Er begyndt på WoW igen så synes det kunne være skæg at lave en sådan relateret signatur.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

1.526

lørdag, 17. juni 2006, 21:12

Citeret

Originally posted by SpRite
Hvis der er en der keder sig - så kunne jeg egentlig godt tænke mig et sig.

Der må gerne være et Sprite logo på, stå SpRite (i hjørnet eller noget). Nogle lækre borders, og et eller andet lir.

Er ikke så meget inde i det der Photoshop, så kender ikke alle betegnelser, men jeg ville blive glad for et sig :))

Her lige nogle forsøg ->

Hvis det sku' være så brug bare løs. :9xo

1.527

onsdag, 21. juni 2006, 11:31

safdagfsdff

H A R S M A D R E T M I N C O M P U T E R

1.528

torsdag, 22. juni 2006, 00:36

Hvad siger NatteRavnene til de her Sig? :)
Hvad for en er bedst? hvis de dur? evt kom med ros/ris

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Toby" (22.06.2006, 01:09)

1.529

torsdag, 22. juni 2006, 01:25

en der kan lave avatar til mig noget i stil med Macimuzs det er så nice;)
Takk

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

1.530

torsdag, 22. juni 2006, 03:27

Citeret

Originally posted by Angelus

Der er da meget nice - men jeg synes teksten er for mørk/dunkel, svært ved at se hvad der står på den første. Det flyder så'n sammen med baggrunden mens hovedet til højre er meget markant. Måske ville det hjælpe vist du gav teksten en anelse mere lys og dæmpede hovedet en smule. Men det er selvfølgelig en smags sag.
Nr. 2 synes jeg er lidt "tam" eller hva' sådan noget nu hedder. Imo ser det lidt kikset ud med teksten på skærmen.
Unaturligt størrelsesforhold mellem teksten og skærmen den står på.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (22.06.2006, 03:30)

1.531

torsdag, 22. juni 2006, 06:50

Citeret

Originally posted by Bentzin
Til Meinder by request - så skulle den passe med teksten under. :9xo

og en lidt mindre:

Tak for hjælpen..

Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 660 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTP Regler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog

1.532

torsdag, 22. juni 2006, 10:09

Citeret

Citeret

Der er da meget nice - men jeg synes teksten er for mørk/dunkel, svært ved at se hvad der står på den første. Det flyder så'n sammen med baggrunden mens hovedet til højre er meget markant. Måske ville det hjælpe vist du gav teksten en anelse mere lys og dæmpede hovedet en smule. Men det er selvfølgelig en smags sag.
Nr. 2 synes jeg er lidt "tam" eller hva' sådan noget nu hedder. Imo ser det lidt kikset ud med teksten på skærmen.

Hjalp det her lidt? :)

Hvordan gemmer jeg endelig i Photoshop et billede, så når jeg åbner det, så er billederne ikke flatten sammen, så jeg kan rediger på dem??

1.533

torsdag, 22. juni 2006, 10:17

Citeret

Hvordan gemmer jeg endelig i Photoshop et billede, så når jeg åbner det, så er billederne ikke flatten sammen, så jeg kan rediger på dem??

Du skal bare gemme dem som .psd :)

1.534

torsdag, 22. juni 2006, 10:24

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Du skal bare gemme dem som .psd :)

Oki takker :)

1.536

torsdag, 22. juni 2006, 21:13

Har i tæt dialog med Carlsen konstrueret denne signatur til ham.

1.537

torsdag, 22. juni 2006, 22:07

Citeret

Citeret

Citeret

Hjalp det her lidt? :)

Jeps det synes jeg ihf. måske den bærbare ku' tåle en anelse mere lys. :))

1.538

fredag, 23. juni 2006, 03:13

Citeret

Originally posted by Champen
Takk

Ka' det her bruges ?

1.539

fredag, 23. juni 2006, 03:15

Citeret

Originally posted by Champen
Takk

Eller den her ?

Pure Pop Mini FM/DAB radio

Pure, som laver lydudstyr af høj kvalitet i en klasse for sig selv, har denne gang tilsendt os en FM/DAB radio
Læs Mere

ADATA XPG Z1 2400 MHz DDR4 16GB kit

Endnu et 16 GB DDR4 kit har fundet vejen til Tweak.dks testbænk, og i denne omgang er der tale om ADATAs XPG Z
Læs Mere

TP-LINK 7-Port USB3.0 hub

TP-LINK, som ellers normalt laver ting til kommunikation, kommer denne gang lidt ud over deres eget sortiment
Læs Mere

Rapoo E9090P Wireless Illuminated Keyboard

Denne gang har Rapoo sendt os et af deres trådløse tastaturer. Dette tastatur er helt sit eget, da det har bel
Læs Mere

ASRock X99E-ITX/ac

Står du og overvejer at bygge et mITX system, men er du på samme tid interesseret i et lille vilddyr med masse
Læs Mere

ASUS Sabertooth X99

Sabertooth serien kender de fleste af os som toppen af poppen i ASUS TUF serie af bundkort, og de har i denne
Læs Mere

ASUS Strix Tactic Pro Gaming Keyboard

Det er igen blevet tid til at anmelde et produkt fra ASUS' Strix serien, og denne gang er det et tastatur, der
Læs Mere

Antec VSP5000

Man behøver ikke kaste tonsvis af penge efter et kabinet for at få fede features og gode muligheder. Det er An
Læs Mere

MSI verdens første med Windows 10 certificering

Vi ved alle, at Windows 10 er på vej, og med det kommer også en udfordring for især bundkortproducenterne at f
Læs Mere

Delta fylder pre-flight video med memes og katte

Det amerikanske flyselskab Delta er igen på banen med en noget utraditionel pre-flight video. De har før gjort
Læs Mere

GIVEAWAY! Vind en tur i biffen med Tweak.dk!

Vi er super glade for jeres engagement på både Tweak.dk og begge vores Facebook grupper, hvilket naturligvis o
Læs Mere

Netflix hyrer BitTorrent-medarbejder

Hvis man ikke kan slå dem, må man tilslutte sig dem. Sådan kunne en overskrift for dagens nyhed være, for den
Læs Mere

NVIDIA lukker igen for overclocking

Igen er der historier om, at NVIDIA lukker for overclocking af din GPU. Hvis du sidder derude med en laptop, d
Læs Mere

Razer fremviser ny Firefly musemåtte med fuld RGB belysning

Vi har her på Tweak.dk anmeldt flere af produkterne i Razers Chroma-serie, herunder Kraken 7.1 Chroma headsett
Læs Mere

Så svært kan det være at lave fejlsøgning

For os hardwarenørder, der også bruges som familiens alt-mulig-mand til diverse computerproblemer, er dette et
Læs Mere

FSP præsenterer ny spændende Hydro G strømforsyning

Hvis du er på udkig efter en ny strømforsyning til dit system, der skal opfylde en række krav, så kan FSP's ny
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.