1.108

fredag, 17. februar 2006, 18:46

Citeret

Originally posted by Kolyzer
ved ik hvad i syntes om den. det er den første jeg har lavet
den er lavet i paint.net en billig udgave af photoshop. (men den er gratis)

tillader mig lige at lave en lille simpel en :)

håber du kan li den :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

1.109

fredag, 17. februar 2006, 21:15

Citeret

Originally posted by mrflashbag

Citeret

Hvis du kan så kan jeg også :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

1.110

lørdag, 18. februar 2006, 00:56

Citeret

Originally posted by Don_Jabbe

Citeret

Originally posted by Bentzin

Citeret

Damn Bentzin det var satme en af de fede! :9xo

Gid man var bedre til Photoshop :))

Thank you Sir - Er os' selv rimelig tilfreds med den. ;)

Til det med Photshop. Så begyndte jeg selv for ca. 1½-2 år siden, at udforske mulighederne i dette fede program.
Når jeg gik i stå, så googlede jeg efter hjælp til problemet (tutorials) og kom(mer) normalt videre. Et skridt af gangen - (rollatoren kører jo ikke så stærkt.) :))

IMO så handler det om at prøve sig sig frem og så lege med de forskellige muligheder der er - og lige pludselig så kommer der noget brugbart.
Så gælder det bare om, at huske hvad det var man gjorde - ellers er det bare forfra igen - med at lege og afprøve. 8)

Øvelse gør mester - er der vist noget der hedder. :9xo
Så bare kom i gang - du ! :))

Hehe okay :)

Har du egentlig en side med nogle lette og forståelige tutorials? - Da jeg gerne vil kunne blive god til dette - faktisk fantastiske - program :)

Jeg har også prøvet, at lave spray tags til min nye klan og der er det igen blevet noget simpelt, men pænt. Og jeg kan jo altid smide flere og flere ting på den som jeg nu lærer det mere og mere.

ja mine indlæg er flere gange blevet slettet når jeg har prøvet at hjælpe folk, ved at poste et link, men kig på www.comashop.dk , danmarks største photoshop forum, der ære du en del, også kunne du kigge i vores nye tutorial sektion, hvor alle tuts er på dansk, så alle kan følge med :D
http://www.comashop.dk/tut.php

1.111

lørdag, 18. februar 2006, 09:28

Citeret

Originally posted by AnDeN_DK

Citeret

Citeret

Hvis du kan så kan jeg også :D

Tak skal i ha' er lidt en skovl til sådan noget, tror jeg vil lege lidt vidre og se om der kommer noget godt ud af det. :cheers: :9xo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Kolyzer" (18.02.2006, 09:28)

1.112

lørdag, 18. februar 2006, 10:45

start med at lege med den funktion som hedder clouds. Derfra kan du jo lege med noget blur og sådan lidt. Du kan faktisk hurtigt få noget rimelig pænt :)

andendk :) har du tænkt på at at bruge den korrekte kode så din bagrund faktisk sgår ind i tweaks :)

1.113

lørdag, 18. februar 2006, 13:15

Citeret

start med at lege med den funktion som hedder clouds. Derfra kan du jo lege med noget blur og sådan lidt. Du kan faktisk hurtigt få noget rimelig pænt :)

andendk :) har du tænkt på at at bruge den korrekte kode så din bagrund faktisk sgår ind i tweaks :)

ok tak det vil jeg prøve. :rules: :9xo

1.114

lørdag, 18. februar 2006, 13:42

Citeret

Originally posted by S.STAACK

Citeret

Citeret

Citeret

Damn Bentzin det var satme en af de fede! :9xo

Gid man var bedre til Photoshop :))

Thank you Sir - Er os' selv rimelig tilfreds med den. ;)

Til det med Photshop. Så begyndte jeg selv for ca. 1½-2 år siden, at udforske mulighederne i dette fede program.
Når jeg gik i stå, så googlede jeg efter hjælp til problemet (tutorials) og kom(mer) normalt videre. Et skridt af gangen - (rollatoren kører jo ikke så stærkt.) :))

IMO så handler det om at prøve sig sig frem og så lege med de forskellige muligheder der er - og lige pludselig så kommer der noget brugbart.
Så gælder det bare om, at huske hvad det var man gjorde - ellers er det bare forfra igen - med at lege og afprøve. 8)

Øvelse gør mester - er der vist noget der hedder. :9xo
Så bare kom i gang - du ! :))

Hehe okay :)

Har du egentlig en side med nogle lette og forståelige tutorials? - Da jeg gerne vil kunne blive god til dette - faktisk fantastiske - program :)

Jeg har også prøvet, at lave spray tags til min nye klan og der er det igen blevet noget simpelt, men pænt. Og jeg kan jo altid smide flere og flere ting på den som jeg nu lærer det mere og mere.

ja mine indlæg er flere gange blevet slettet når jeg har prøvet at hjælpe folk, ved at poste et link, men kig på www.comashop.dk , danmarks største photoshop forum, der ære du en del, også kunne du kigge i vores nye tutorial sektion, hvor alle tuts er på dansk, så alle kan følge med :D
http://www.comashop.dk/tut.php

Tak, dem vil jeg helt klart prøve, at kigge nærmere på :)

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite

1.115

lørdag, 18. februar 2006, 14:34

Endnu et forsøg:

1.116

lørdag, 18. februar 2006, 14:51

Citeret

Det er da den samme farve ?

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

1.117

lørdag, 18. februar 2006, 17:32

det er ikke samme farve, den er en anelse mørkere, altså din signatur

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

1.118

lørdag, 18. februar 2006, 17:34

Citeret

Originally posted by SimonSKAT

LOL det fatter jeg ikke. Ved mig er det præcis samme farve!

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

1.119

lørdag, 18. februar 2006, 17:36

Citeret

Citeret

hvis du har fladskærm eller laptop, så prøv at vippe den engang så kan du også se den "tydelige" farveforskel

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

1.120

lørdag, 18. februar 2006, 17:41

Citeret

Citeret

Her er den nu også i samme farve som baggrunden. Tjek om farvekoden er E2E2E2. Hvorfor gemmer du egentlig i PNG?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (18.02.2006, 17:47)

1.121

lørdag, 18. februar 2006, 18:18

Citeret

Originally posted by Burger

Citeret

Citeret

Her er den nu også i samme farve som baggrunden. Tjek om farvekoden er E2E2E2. Hvorfor gemmer du egentlig i PNG?

Ved jeg egentlig ikke helt. BMP bliver ikke vist som billede på siden og fylder for det meste lidt for meget. JPG bliver "smuldret". PNG fylder lidt mindre en BMP og kvaliteten er IMO lige så god.

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

1.122

lørdag, 18. februar 2006, 18:18

Citeret

Citeret

Citeret

hvis du har fladskærm eller laptop, så prøv at vippe den engang så kan du også se den "tydelige" farveforskel

Har fladskærm og har vendt og drejet og jeg ved ikke hvad. Samme farve.

ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

1.123

søndag, 19. februar 2006, 01:47

sidder her med begge pc'er. Altså Ibooken og min stationære.

På min stationære er forskellen utrolig minimal, og også hvis vi ser på farvekoderne er det de samme, men kan det have noget med png formatet at gøre?

på min Mac er der KÆMPE farveforskel..

edit: nogle der ved hvordan jeg laver Printscreen på min Mac :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Helmer" (19.02.2006, 01:48)

1.124

søndag, 19. februar 2006, 02:22

By MITCH..

| AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
| Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
| 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
| WD Green 1TB |
| Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
| MS Seven |

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mitch" (19.02.2006, 02:37)

1.125

søndag, 19. februar 2006, 05:51

Så har jeg lige kedet mig lidt igen. ;)

1.126

søndag, 19. februar 2006, 09:43

Citeret

Så har jeg lige kedet mig lidt igen. ;)

Syntes du er ret god til at kede dig.

Flot :9xo

1.127

søndag, 19. februar 2006, 10:59

Hey!

Som i kan se på min signature, er jeg ikke lige den mest geniale til photoshop :rolleyes: Er der nogen der kunne lave et til mig!? Det eneste krav/ønske er at der ikke skal være nogen piger på det. Da jeg selv er af hunkønsvæsen, og det er ikke lige det jeg går og kigger på. ;)

EDIT: Er der nogen der kender et sted, hvor man kan lære at bruge photoshop 7.0? Har forsøgt at søge på google, men fandt ikke rigtig noget :rolleyes:

Humøret, viser sig tit,
er ikke helt usårligt,
det er ofte uden særlig grund
kan gå fra godt til dårligt
- Inger Jacobsen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "momonoa" (19.02.2006, 11:00)

1.128

søndag, 19. februar 2006, 12:02

Citeret

På min stationære er forskellen utrolig minimal, og også hvis vi ser på farvekoderne er det de samme, men kan det have noget med png formatet at gøre?

Også lidt det jeg tænkte.

Andre har jo ikke problemer med at gemme i .jpg - det handler jo bare om at kunne finde ud af at gemme tingene korrekt.

I FF ser det normalt ud, men i IE eller IE Tab i FF kan jeg ikke se signaturen.

1.129

søndag, 19. februar 2006, 17:36

Citeret

Originally posted by momonoa
Hey!

Som i kan se på min signature, er jeg ikke lige den mest geniale til photoshop :rolleyes: Er der nogen der kunne lave et til mig!? Det eneste krav/ønske er at der ikke skal være nogen piger på det. Da jeg selv er af hunkønsvæsen, og det er ikke lige det jeg går og kigger på. ;)

EDIT: Er der nogen der kender et sted, hvor man kan lære at bruge photoshop 7.0? Har forsøgt at søge på google, men fandt ikke rigtig noget :rolleyes:

For nogle dage siden lavede jeg i denne tråd - et indlæg med nogle link:
http://tweak.dk/forum/thread.php?postid=678405#post678405.

Ku' da godt lave en til dig, hvis du lige skriver i tråden eller PM, hvad der skal stå og nogenlunde hvad slags baggrund du ku' tænke dig. Så bar fyr løs, så prøver jeg at fikse noget sammen. ;)

1.130

søndag, 19. februar 2006, 18:29

Citeret

Hey!

www.comashop.dk danmarks største photoshop forum :D
Vi har også en del begynder tutorials :hb:

1.131

søndag, 19. februar 2006, 23:13

Update... Fandes så kreativ man er blevet på det sidste :))

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

1.132

mandag, 20. februar 2006, 13:45

Tak S.SAACK :)

Bentzin: Du har sådan set frie hænder. Der skal bare stå mit navn :D Jeg er ikke så kræsen :P

Humøret, viser sig tit,
er ikke helt usårligt,
det er ofte uden særlig grund
kan gå fra godt til dårligt
- Inger Jacobsen

1.133

mandag, 20. februar 2006, 21:49

Citeret

Bentzin: Du har sådan set frie hænder. Der skal bare stå mit navn :D Jeg er ikke så kræsen :P

Jamen så er her lige 3 forsk. - ved ikke om jeg har taget fejl vedr. din hang til katte. ;)

1.134

mandag, 20. februar 2006, 23:55

Citeret

Og lige 2 mere:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (20.02.2006, 23:58)

ASUS ROG Maximus VII Hero

Endnu et bundkort fra ASUS Republic of Gamers serien har ramt Tweak.dk redaktionen, og det er med stor fornøje
Læs Mere

Pure Pop Mini FM/DAB radio

Pure, som laver lydudstyr af høj kvalitet i en klasse for sig selv, har denne gang tilsendt os en FM/DAB radio
Læs Mere

ADATA XPG Z1 2400 MHz DDR4 16GB kit

Endnu et 16 GB DDR4 kit har fundet vejen til Tweak.dks testbænk, og i denne omgang er der tale om ADATAs XPG Z
Læs Mere

TP-LINK 7-Port USB3.0 hub

TP-LINK, som ellers normalt laver ting til kommunikation, kommer denne gang lidt ud over deres eget sortiment
Læs Mere

Rapoo E9090P Wireless Illuminated Keyboard

Denne gang har Rapoo sendt os et af deres trådløse tastaturer. Dette tastatur er helt sit eget, da det har bel
Læs Mere

ASRock X99E-ITX/ac

Står du og overvejer at bygge et mITX system, men er du på samme tid interesseret i et lille vilddyr med masse
Læs Mere

ASUS Sabertooth X99

Sabertooth serien kender de fleste af os som toppen af poppen i ASUS TUF serie af bundkort, og de har i denne
Læs Mere

ASUS Strix Tactic Pro Gaming Keyboard

Det er igen blevet tid til at anmelde et produkt fra ASUS' Strix serien, og denne gang er det et tastatur, der
Læs Mere

Problemer med Samsungs eget cover?

Der indløber på nuværende tidspunkt flere klager fra Galaxy S6 Edge ejere om, at det originale Samsung ClearVi
Læs Mere

Alle ASUS 100-series bundkort afsløret

Et asiatisk website menes at være i besiddelse af en komplet liste over alle de ASUS bundkort, der kommer i lø
Læs Mere

Samsung bekræfter Iron Man edition af S6 Edge

I sidste uge kunne vi fortælle jer om, at Samsung havde teaset med en Iron Man version af Galaxy S6 Edge på Tw
Læs Mere

Er dette fremtiden for kortbetalinger?

Tænker du nogensinde over, hvad du gør, når du sætter dit betalingskort i terminalen og trykker din PIN-kode?
Læs Mere

BIOSTAR fremviser det første LGA1151 bundkort

Med lanceringen af den kommende Skylake processor fra Intel senere i år får vi også nye bundkort dertil. De ko
Læs Mere

Carmageddon: Reincarnation lanceret

Spilproducenten Stainless Games, der har udviklet efterfølgeren til Carmageddon-serien, har netop lanceret spi
Læs Mere

GIVEAWAY! Vind en tur i biffen med Tweak.dk!

Vi er super glade for jeres engagement på både Tweak.dk og begge vores Facebook grupper, hvilket naturligvis o
Læs Mere

Spotify laver ny sportsfunktion

Spotify, der er kendt som musikstreaming giganten, som mange elsker at bruge, har netop lanceret en ny funktio
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.