529

søndag, 24. juli 2005, 03:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af TheNIX
Er en bøv til det der photoshop, men måske er en der ville lave en sig til mig?:))

Skal bare indeholde det der står i i min nuværende sig...

Ja bare en enkel men sej en:))

Her er lige et hurtigt forsøg:

530

søndag, 24. juli 2005, 17:45

Mange tak :clap:

Lige hvad jeg have i tankerne :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

531

fredag, 29. juli 2005, 22:56

super sejt

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

532

onsdag, 3. august 2005, 00:26

En flink person som gider at lave en lidt pænere signatur til mig?

Syntes den er pæn kedelig da den er lavt i paint :)

Tak på forhånd

Mvh Piter

534

onsdag, 3. august 2005, 01:45

Hej.

Ville høre om en gad at lave noget lignende det zlinky har lavet til mig før , men med andet billed nu.
Ville jeg blive rigtig glad for

Skal stå:

Magita Proud member of Semper Fidelis

:)

Billed:

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

535

onsdag, 3. august 2005, 01:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Piter

Tak på forhånd

Mvh Piter

Kan da godt kigge på det i løbet af i morgen. Men så må du lige lægge tekten til den her i tråden + hvilke farver/baggrunds tema du ku' tænke dig ?

536

onsdag, 3. august 2005, 13:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Citeret

Tak på forhånd

Mvh Piter

Kan da godt kigge på det i løbet af i morgen. Men så må du lige lægge tekten til den her i tråden + hvilke farver/baggrunds tema du ku' tænke dig ?

Super. Kan du få det til at gå ind i den grå baggrund som er herinde? Ellers noget gråt med sort/grå skrift. Måske kunne mit billede ind gå hvis det ikke er noget bøvl :)

537

onsdag, 3. august 2005, 20:35

1 stk. sig. til Alex ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "ScratchY" (03.08.2005, 22:39)

538

onsdag, 3. august 2005, 21:51

Og en anden til Alex

539

onsdag, 3. august 2005, 22:52

Hvordan sætter man et bilede på sim signatur...?

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

540

onsdag, 3. august 2005, 23:00

Lige en anden til Alex

541

onsdag, 3. august 2005, 23:06

:)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=14515&sid=[/IMG]

542

onsdag, 3. august 2005, 23:17

Jeg tænkte på nu hvor der var så mange der fik lavet en sticky, at jeg nu selv vil (tigge) spørge om der ikk er en venlig sjæl som vil være behjælpelig:D ??

543

onsdag, 3. august 2005, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerodale
Jeg tænkte på nu hvor der var så mange der fik lavet en sticky, at jeg nu selv vil (tigge) spørge om der ikk er en venlig sjæl som vil være behjælpelig:D ??

Ka' da godt kigge på en Signatur (ikke en Sticky :)))
Er det dine data der står nederst der skal bruges ? ellers så skriv dem lige her i tråden. Hvilken bagrund/tema/farve ku' du tænke dig ? Og størrelse ?

544

onsdag, 3. august 2005, 23:32

Ingen til mig? ;(

545

onsdag, 3. august 2005, 23:55

Citeret

Ingen til mig? ;(

Har sendt dig en PM med nogle ? Sidder faktisk og venter på nogle data og lign. Er klar til at gå i gang. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (03.08.2005, 23:55)

546

onsdag, 3. august 2005, 23:56

til puggen... det er ikke nemt at skabe en sig. fra bunden, når man kun har paint :)) men er nu alligevel tilfreds med resultatet ;)

547

onsdag, 3. august 2005, 23:58

Citeret

Citeret

Ingen til mig? ;(

Har sendt dig en PM med nogle ? Sidder faktisk og venter på nogle data og lign. Er klar til at gå i gang. ;)

Havde lige over set den :oops:

548

torsdag, 4. august 2005, 00:07

Citeret

Citeret

Er det dine data der står nederst der skal bruges ? ellers så skriv dem lige her i tråden. Hvilken bagrund/tema/farve ku' du tænke dig ? Og størrelse ?

Når ja signatur det virker ens :D....... Hmm lidt henad den ja og så bare de specs. der står i min sig.

549

torsdag, 4. august 2005, 00:30

Og så lige et forsøg til Piter - lidt anderledes måske !

550

torsdag, 4. august 2005, 00:45

Citeret

Citeret

Citeret

Når ja signatur det virker ens :D....... Hmm lidt henad den ja og så bare de specs. der står i min sig.

Hmm tænkte på om du ikk også kunne få en sætning med på et par få med på hehe "ashita nante mou irnai kare"

551

torsdag, 4. august 2005, 00:51

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Hmm tænkte på om du ikk også kunne få en sætning med på et par få med på hehe "ashita nante mou irnai kare"

Jo Jo men det billede du godt vil ha - bliver lidt svært at få teksten til, at kunne ses ordentligt. Er det fra noget specielt spil el. en film el ??

552

torsdag, 4. august 2005, 01:00

Citeret

Og så lige et forsøg til Piter - lidt anderledes måske !

Ser rigtig nice ud :clap:

Takker :cheers:

Edit: Hvad for et link skal jeg sætte ind?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Piter" (04.08.2005, 01:01)

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

MSI Radeon R9 390X Gaming 8G

Mens vi venter spændt på at se Radeon R9 Fury og Nano på Tweak.dk redaktionen, kan vi nu stolt præsentere jer
Læs Mere

Driveclub - PlayStation 4

Vi går nu i en lidt anden retning, end vi er vant til her på Tweak.dk - og så alligevel ikke. Vi har nemlig va
Læs Mere

Scythe Ninja 4 CPU køler

Den japanske kølerproducent Scythe er kendt for, at lave nogle gode store kølere til luft. Det er også en luft
Læs Mere

Tweak.dk unboxer tre ASUS Strix Radeon 300-series grafikkort

Så blev det Tweak.dks tur til at modtage ASUS Strix grafikkort fra Radeon 300-serien til test, og derfor skal
Læs Mere

Koola viser, hvad Unreal Engine 4 kan

Storbrugeren af Unreal Engines forum, Koola, har endnu engang vist os screenshots og et stykke video, der vise
Læs Mere

Det er officielt! EU bliver roamingfri i 2017

I nat blev det afgjort, at hele EU skal gøres roamingfrit inden juli 2017. Altså kan vi se frem til, at det bl
Læs Mere

GIVEAWAY! Vind med Alphacool, Aquatuning og Tweak.dk!

Temperaturen siges at ramme de 30 grader i næste uge, og så sveder vores computere næsten lige så meget, som v
Læs Mere

Ekstremt hukommelseskort fra SanDisk ser dagens lys

Da SanDisk i sin tid præsenterede hukommelseskortet Ultra microSDXC UHS-I Premium Edition, der har en kapacite
Læs Mere

Computerspil får gamere til at tabe sig

Har du en smule for meget på sidebenene, men er det samtidig sjovere at sidde foran skærmen end at slæbe din b
Læs Mere

AMD på Microsoft-hænder?

AMD er åbenbart et utroligt spændende og eftertragtet firma at være ejer af, for der går næsten ikke en uge, f
Læs Mere

Mystisk #BaldursGate nedtælling dukket op på nettet

Der er dukket en mystisk nedtællingstimer op på nettet, der i skrivende stund har ca. 10 dage tilbage. Nedtæll
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.