Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Man kan også sætte str. til 12 og evt. Bold, så er der lidt mere guf på for sarte øjne
Skrev bare str. 10 da det er den jeg plejer at bruge, og fordi den er diskret, men man kan jo selv vælge str, og evt hvilken font man vil bruge.
Synes dog bare at en Pixel af en art ville passe bedst ind.
Ja selvfølgelig kan man ændrer skriftstørrelsen
Men forstå mig heller ikke forkert, pixelfonte kan skam være rigtig fine
Det er bare vigtigt at vælge noget, som står i god kontrast til baggrunden ellers falder det i med baggrunden.
Lige præcis..
Også derfor jeg foreslår at vi dropper den røde farve, og finder noget mere diskret, der holder sig inde for billedets tema, men som stadig er fremtrædende så vi ikke får det smidt helt væk
Men der findes jo heldigvis et hav af pixelfonte, så det er jo bare at finde en der kunne passe godt ind
C2Q Q6600 ¦ Asus Maximus Formula SE
Inno3D 8800GTX ¦ 4x 1Gb G.Skill HZ-Series
Thermal Take 850W ¦ 74Gb Raptor ¦ 2x 160Gb + 500Gb
Antec P182 ¦ Samsung 305T ¦ Windows Vista Ultimate x64
Cooling by ThermalRight, Papst & Noctua ¦ Logitech G5 &G15 Refresh
er der nogen der skal ha lavet en signatur sticky ¨så skal i bare smide en pm til mig med det billedei ønsker til jeres signatur sticky + de ting der skal stå der i
Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "eut@nsia" (12.03.2007, 18:48)