Originally posted by Bentzin
Lige en ny - lidt træt af den sidste.
Det er nok noget af det bedste du har præsteret Bent, farven på billede og tekst farven passer rigtig godt sammen.
Thx - har også nusset godt og grundigt i PS de sidste mange timer - bl.a. med denne signatur og så har jeg også leget lidt med nogle baggrunde til skrivebordet.
Lige et par af dem jeg har puslet med:
og lige den jeg så bruger nu. Og så ik' mer' OT.
Så gik den nat.
Må hellere over og få handlet - inden jeg skal ha' et par timer på
Og forklar lige hvorfor alle ikke må kunne se din signatur i samme sekund som de ser din tråd/ indlæg???!
Hvorfor er det så fancy at skjule ens HW- andet er det jo ikke -vel???? så man skal klikke på yderligere en side for at se det?? er det ikke at gøre tingene lidt for fancy??!
[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
ASUS EN9600 GT
MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
Logitech G5.10 optical laser inputs
NEC DVD Writer
1.32G/532 LAN[/SIZE]
Originally posted by learner
No offense Bentzin, men kan ikke få luft over, at du bruger Bevel og Emboss på alle dine signature..
No offense
Aner ikke hvad du mener med den mærkelige sætning og ka' heller ikke se, hvad sådan din kommentar ellers skal bruges til - andet end en gang ubrugeligt snik snak.
Du har nævnt det med bewel og emboss før. Og som du kan se, så bruger jeg det stadig. Så du behøves ikke, at fortælle mig det mere.
Forresten: Hvis det kniber med at få luft, så stik hovedet ud af vinduet el. køb en luftpumpe.
Helt ærligt - så laver jeg signaturer, som jeg har lyst til. Om det er det ene eller det andet, jeg bruger som effekter - tja det bestemmer jeg heldigvis selv.
Og de ca. 20-30 stykker jeg har lavet signaturer til - har vist alle været ovenud tilfredse. Det - er noget, jeg kan forholde mig til.
Desuden så hjælper 2 gange "no offense" ikke på - imo - et kikset indlæg, som udelukkende er negativt ladet og ikke særlig konstruktivt.
Men bare rolig, der ka' mere til - for at bringe mit ... i kog.
Slut herfra - gider ikke spilde mere tid på så ligegyldige ting !
Har lige lavet endnu en signatur, på min måde. (i 3 versioner)
Originally posted by Legolas
Og forklar lige hvorfor alle ikke må kunne se din signatur i samme sekund som de ser din tråd/ indlæg???!
Hvorfor er det så fancy at skjule ens HW- andet er det jo ikke -vel???? så man skal klikke på yderligere en side for at se det?? er det ikke at gøre tingene lidt for fancy??!
Hvem henvender du dig til? nonsens1's hardware kommer ikke frem ved at trykke på signaturen.
Om folk vil have deres specs til at stå i signaturen bestemmer de jo helt selv, så længe den ellers overholder reglerne. Derudover, skal de naturligvis huske at oplyse dem, hvis de har spørgsmål til systemet på den ene eller anden måde