Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Originally posted by Angelus
Hvad siger NatteRavnene til de her Sig?
Hvad for en er bedst? hvis de dur? evt kom med ros/ris
Der er da meget nice - men jeg synes teksten er for mørk/dunkel, svært ved at se hvad der står på den første. Det flyder så'n sammen med baggrunden mens hovedet til højre er meget markant. Måske ville det hjælpe vist du gav teksten en anelse mere lys og dæmpede hovedet en smule. Men det er selvfølgelig en smags sag.
Nr. 2 synes jeg er lidt "tam" eller hva' sådan noget nu hedder. Imo ser det lidt kikset ud med teksten på skærmen.
Unaturligt størrelsesforhold mellem teksten og skærmen den står på.
Originally posted by Bentzin
Til Meinder by request - så skulle den passe med teksten under.
og en lidt mindre:
Tak for hjælpen..
Asus rampage II extreme x58
Intel I7 965 Bloomfield 3.2 @ 4.0 ghz socket 1366 H2o
Asus GeForce 2 x 280 i SLI
c: OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
Crousial dominator 6 x 1 gb 1866 Mhz m blæser
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 7, 64 bit
Lån FTPRegler hvis du er oprettet, PM navn/kode. Så opretter jeg dig. Blog
Der er da meget nice - men jeg synes teksten er for mørk/dunkel, svært ved at se hvad der står på den første. Det flyder så'n sammen med baggrunden mens hovedet til højre er meget markant. Måske ville det hjælpe vist du gav teksten en anelse mere lys og dæmpede hovedet en smule. Men det er selvfølgelig en smags sag.
Nr. 2 synes jeg er lidt "tam" eller hva' sådan noget nu hedder. Imo ser det lidt kikset ud med teksten på skærmen.
Hjalp det her lidt?
Hvordan gemmer jeg endelig i Photoshop et billede, så når jeg åbner det, så er billederne ikke flatten sammen, så jeg kan rediger på dem??
Hvordan gemmer jeg endelig i Photoshop et billede, så når jeg åbner det, så er billederne ikke flatten sammen, så jeg kan rediger på dem??
Hjalp det her lidt?
Jeps det synes jeg ihf. måske den bærbare ku' tåle en anelse mere lys.