Heyy.. tænkte det var på tide at få mig en signatur.. er der nogen max størrelse og såen?
For sad lide og fiksede det her sammen:
Hvordan får jeg den ind som min signatur? skal man uploade den også linke til den eller? det da ikke ligesom avatar er det?
La Stationære ASUS P5B m-ATX Deluxe - Intel E6600 - 2 GB Corsair XMS2 - CLUB3D HD5770 - 4tb HD's & NORTHQ PSU
La Notebook IBM-Lenovo X41
Originally posted by EcoPa
Heyy.. tænkte det var på tide at få mig en signatur.. er der nogen max størrelse og såen?
Ja der er, de står sjovt nok i reglerne
5. Signatur regler
Maxstørrelsen for en signatur er :
650 x 150 pixel
Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til 650x150 pixel.
Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.
Ja der er, de står sjovt nok i reglerne
5. Signatur regler
Maxstørrelsen for en signatur er :
650 x 150 pixel
Billede og tekst må gerne kombineres, den samlede størrelse på hele signaturen må bare ikke overskride hvad der svarer til 650x150 pixel.
Vi ønsker samtidig ingen animationer og ingen smileys af nogen art i signaturer. Dette gør forummet uoverskueligt og forvirrende.
Jeg valgte bare den hurtige udvej ved at spørgere her.. Mente nok jeg havde læst det et sted..
Men hvordan får jeg mit resultat ind som signatur?
La Stationære ASUS P5B m-ATX Deluxe - Intel E6600 - 2 GB Corsair XMS2 - CLUB3D HD5770 - 4tb HD's & NORTHQ PSU
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "EcoPa" (06.04.2006, 19:53)
Hvordan får jeg denne ind?
Kopier stien på det billede du lige har attached. Derefter kan du oppe i top-menuen under "profil", tryk på "Edit signature" og derefter trykke på billede-ikonet, paste stien ind og så skulle den være der.
Hvordan får jeg denne ind?
Kopier stien på det billede du lige har attached. Derefter kan du oppe i top-menuen under "profil", tryk på "Edit signature" og derefter trykke på billede-ikonet, paste stien ind og så skulle den være der.
Nicce.. THX..