Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Det billede jeg har lagt her i tråden, skal du højreklikke på og i menuen så til "Egenskaber" Se billede -->
Derefter går du ind Profil/Signatur - og klikker på
Her "Paster/Sætter ind! - du den adresse som du kopierede(1.billede) - ind i adresselinjen, som popper op og trykker OK.
Så sku den være der
Originally posted by Han$en
Har lige fyret en hurtig op..
Den er dog stadig "under construction"
heheh den har du live post på comashop
tror du har kigget i min tut, omkring borderen
Nu er der jo en hel del, som kan godt lave den slags rammer uden, at ha' set din tutorial. Det kræver faktisk ikke så meget. Jeg har lært det uden tutorials, ved at prøve mig frem.
Originally posted by Han$en
Har lige fyret en hurtig op..
Den er dog stadig "under construction"
Er baggrunden noget du har lavet fra bunden?
Ellers syns jeg ikke det klapper særlig godt sammen, fonten er lidt "barnlig" og farven er for flad/kedelig. Syns alle de signaturer der kommer inde fra comashop ligner hinnanden lidt
Prøv evnt. at lege lidt med baggrunden der hvor teksten står. Den er alt for vild og gør det svært at lave en ordentlig tekst der ikke bliver for kedelig.
Håber du kan bruge det til dit videre arbejde med den.