Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Originally posted by Tigerplayer
Så er det tid til en ny sig... i det mindste til jeg får taget mig sammen til at lægge min NFSMW øse ind i den næste sig...
her kommer den
vil lige sikre mig at alle kan læse teksten, og få noget feedback...
den bliver sat ind som min sig imorgen eftermiddag... så kom med hurtig feedback
Den er da meget sød - men ikke lige min kop thé. Men hver sin smag.
vil gerne vise en version af min nuværende sig som jeg bruger på www.vrzone.com... sidder derinde for at hjælpe intetanende asiater med OC tips osv.
meget mærkeligt er at man må have en sig på størrelse som ind i helvede derinde... denne her er på 800x200, noget af det største man kan tillade sig derinde:
Mangler du et signatur billedet, men mangler everne til at lave et selv?
Så istedet for requeste her i underforummet, har vi på SLETTET valgt at lave en række skabeloner, som er til fri benyttelse..
Så her er muligheden for at få et rigtigt flot sig, bare ved at indsætte dit eget navn, og evt. nogle specs.
(scroll ned, for at finde listen og brugervejledningen)
Originally posted by S.STAACK
Så istedet for requeste her i underforummet, har vi på comashop.dk valgt at lave en række skabeloner, som er til fri benyttelse..
Så her er muligheden for at få et rigtigt flot sig, bare ved at indsætte dit eget navn, og evt. nogle specs.
SLETTET
der er ikke så mange lige pt. men det kommer der
Håber nogen kan bruge dem
Fin ide, men måske lidt ærgeligt at der skal stå SLETTET på dem hvis de skal bruges til tweak.dk
SÅå måske lave dem uden noget på og så ka man selv smide link/text ind som man vil have det? Med mindre SLETTET selvf. vil ha credits for det..
Originally posted by S.STAACK
Så istedet for requeste her i underforummet, har vi på SLETTET valgt at lave en række skabeloner, som er til fri benyttelse..
SLETTET
der er ikke så mange lige pt. men det kommer der
Håber nogen kan bruge dem
Fin ide, men måske lidt ærgeligt at der skal stå SLETTET på dem hvis de skal bruges til tweak.dk
SÅå måske lave dem uden noget på og så ka man selv smide link/text ind som man vil have det? Med mindre SLETTET selvf. vil ha credits for det..
Noget for noget.
Folk sidder og bruger en del tid på det, også vil SLETTET godt have lidt credits for arbejdet, det siger jo sig selv
Man kan jo også selv tilføje tweak.dk, hvis det skal være..
Ramaskriget: kig i det link, jeg henviser til, og hen en fed sig, og indsæt dine specs i paint eller sådan noget
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "S.STAACK" (03.01.2006, 15:31)
hedder det SLETTET eller har admins gjort det?
Admins har slettet, da man ikke må hjælpe andre personer, bare fordi det er på en anden side
Det hjælper da også tweak, ved at folk ikke requester heletiden om at få lavet et sig...
Det jeg linker til, er ingen gang en konkurrent til tweak, så forstår det ikke, så må man ikke linke til noget, bare fordi der står en anden sides navn i sigget, altså det kan da ikke provokere på nogen måde
hedder det SLETTET eller har admins gjort det?
Admins har slettet, da man ikke må hjælpe andre personer, bare fordi det er på en anden side
Det hjælper da også tweak, ved at folk ikke requester heletiden om at få lavet et sig...
Det jeg linker til, er ingen gang en konkurrent til tweak, så forstår det ikke, så må man ikke linke til noget, bare fordi der står en anden sides navn i sigget, altså det kan da ikke provokere på nogen måde
Tja - men vi har nogle regler og de skal overholdes. That's life.
Så vel ikke mere at koge på omkring det. Der er altid grænsetilfælde, som bli'r berørt. That's also life.