Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
ja lidt syndt med den kant på cirklen, men kunne ikke rigtig få det anderledes..
hehe når du snakker for meget bevel....
hele ideen med metal sigs, er at lave nogle former (firkanter, cirkler osv.) fylde dem med en farve, også KUN bruge blending option, og en stor del bevel, for at få det metal look
så uden så meget bevel, vil det bare være en hvid firkant med en sort skygge
Originally posted by S.STAACK
ja lidt syndt med den kant på cirklen, men kunne ikke rigtig få det anderledes..
hehe når du snakker for meget bevel....
hele ideen med metal sigs, er at lave nogle former (firkanter, cirkler osv.) fylde dem med en farve, også KUN bruge blending option, og en stor del bevel, for at få det metal look
så uden så meget bevel, vil det bare være en hvid firkant med en sort skygge
Der er jeg ikke helt enig
Syns mere det kommer til at få et plastic look når alt det bevel bliver smidt på. Og du vil helt sikkert kunne få et bedre resultat hvis du udnytter nogle af de andre værktøjer og ikke KUN bevel og blending
når man lave denne slags, er ufordringen at kun at bruge blending options
måske har denne et plastic look, fordi den er hvid, hvis den var grå og jeg ikke havde lavet bøde kanter vil det måske se mere metal ud, men det hedder metal/iron sigs, om det så ser platis eller metal ud
Så tænkte på om der var nogen søde mennesker som gad lave en til mig Idea Den skal bare indeholde system specs. I kan bare sige hvis i vil have flere oplysninger end dem jeg allerede har!
Det må gerne være inspireret af det Amerikanske fodbold New York Giants Men ingen nødvendighed