Originally posted by celfa
Kan slet ikke takke dig nok gange bent! Det er flot!
Oki doki - ka' jo li'så godt hjælpe andre og så tilmed synes det er sjovt og spændende, om jeg kan få folks ønsker overført til noget brugbart - og noget de bli'r glade og tilfredse med.
jaa har brugt Photoshop... lavede først en "rounded rectangle", så lavede jeg rammen, derefter markerede jeg det øverste stykke med "Elliptical Marquee Tool" og gav en hvid gradient, så smed jeg logo og tekst ind... ingen filtre
jaa har brugt Photoshop... lavede først en "rounded rectangle", så lavede jeg rammen, derefter markerede jeg det øverste stykke med "Elliptical Marquee Tool" og gav en hvid gradient, så smed jeg logo og tekst ind... ingen filtre
Nice nok, har du selv tegnet rammen eller hvordan?
syndes den er herrer fed
Originally posted by eNiTH
Lavede en til Rounded Rectangle, og så klippede jeg bare midten ud, så jeg havde det yderste tilbage, og så rodede jeg i Blending Options
ok det ser nice ud, tror jeg vil prøve at lege lidt med det, thanx
Ja jeg ligger syg, så kan ikke feste, istedet har jeg hygget mig med photoshop, og lavet en lille carbon radio-signatur.. ALT er hånd tegnet udover teksten. (display, skruer, carbon, kugle knap osv.)
Hvad syndes i? evt. noget der skal ændres?
(og self. står radioen på fm, da 100fm er den fedeste kanal )
Originally posted by S.STAACK
Måske ny sig, hvad siger i??
Flot klippet ud af et wallpaper.
øhh nej, har lavet ALT selv fra grunden, har stadigvæk .psd filen, hvor man kan se det, hvis du ikke tror på mig.
Har også lyn brush'ne, liggende... så nej det er ikke et wallpaper