Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Fin signatur - bare lidt svært at læse hvad der står. på nær dit navn. Måske en mørkere skygge-effekt ville hjælpe og måske mindre distance på skyggen.
Oprindeligt indlæg af S.STAACK
Var det her bedere??
Ikke hvis det står til mig - men det ka' godt være, at mine øjne er gamle og slidte. For jeg synes det er meget gnidret. Større kontrast mellem tekst og skygge-effekt ville være at foretrække. Mere sort-hvid eller hvid-sort.
jeg tænkte på om der var en der ville lave mig en WoW signatur sticky. jeg tænker på en sticky hvor der står: "Deathwebber" midt på og en baggrund af et eller andet WoW pic hvis du er frisk må du lige smide en pm.
jeg tænkte på om der var en der ville lave mig en WoW signatur sticky. jeg tænker på en sticky hvor der står: "Deathwebber" midt på og en baggrund af et eller andet WoW pic hvis du er frisk må du lige smide en pm.
Oprindeligt indlæg af Firedog
Bentzin.. har du stadig min Avatar??
Jep - Har ellers sendt en email med den i den 31/8 - men der har vist været noget kuk/probs med CC's mailserver. Så den er nok forsvundet - sender en ny email til dig eller ska' der rettes i den først ?
Jep - Har ellers sendt en email med den i den 31/8 - men der har vist været noget kuk/probs med CC's mailserver. Så den er nok forsvundet - sender en ny email til dig eller ska' der rettes i den først ?
jeg siger mange tak for at du gjorde begge ting
edit.. jeg kan ikke få denne her skod ting til at virke
jeg siger mange tak for at du gjorde begge ting
edit.. jeg kan ikke få denne her skod ting til at virke
Den er også for stor, den fylder 30,6xx bytes, må max fylde 30,000 bytes