Oprindeligt indlæg af Maleficus
Man kan næsten ikke se R'et. Måske du skulle overveje at lave en border omkring bogstaverne?
EDIT: Hvor finder du motiverne, så de passer ind i en signatur? Bare en hurtig søgning på Google, eller hvordan forholder det sig?
Du kunne jo se det er et R alt skal jo ikke være tydeligt, det er helt bevist og samtiget vil det midste den der outerglow-dreaming effect, hvis jeg klaskede en tydelig border på
Ja googler bare efter motiver/billeder, nogen bruger også renders, men jeg kan bedst lide at bruge "rigtige" billeder!
Her Stock photo:
Det er jo ikke alle som har lige så gode øjne som mig.
Men den er da ganske nydelig.
EDIT: Så fik jeg da også lige lavet en signatur selv. Syntes selv jeg er sluppet ganske godt fra det, taget i betragtning af at det er min første.
Intel E8400
Asus P5QL Pro Mobo
896MB GeForce GTX260
500GB F1 SataII HDD
2x2 GB DDR2 Ram - Kingston
Nzxt Hush Kabinet - Sort
22" SyncMaster 2253BW
Zepto Nox A14
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maleficus" (20.12.2007, 21:59)
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Man kan næsten ikke se R'et. Måske du skulle overveje at lave en border omkring bogstaverne?
EDIT: Hvor finder du motiverne, så de passer ind i en signatur? Bare en hurtig søgning på Google, eller hvordan forholder det sig?
Du kunne jo se det er et R alt skal jo ikke være tydeligt, det er helt bevist og samtiget vil det midste den der outerglow-dreaming effect, hvis jeg klaskede en tydelig border på
Ja googler bare efter motiver/billeder, nogen bruger også renders, men jeg kan bedst lide at bruge "rigtige" billeder!
ja så er tiden igen oprandt til jeg skal ha lavet mig en signetur igen med flg oplysninger
den stationære
Gigabyte p35 DS3
intel core 2 duo E6320
4x512 mb kingston value
250 gb samsung p120
asus EAX1950pro
chill innovation 520A€ modded
antec Perfomance 180
windows vista ultimate 32 bit
den bærbare
Compaq presario 1255
amd K6-2 333 mhz
160 mb ram
3,2 gb harddisk
onboard GFX
12,1" tft skærm
windows 98 SE UK
efter og ha været væk fra Tweak i en længere periode og nu er tilbage i det nye år syntes jeg også jeg vil have en ny sig. så hvis i skulle kede jer og får lyst til at komme med nogle forslag er i mere end velkommen.