Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
kom med noget hvidt lys og så må du da gerne lave en til mig
CM HAF X 3 x 200mm + 3 x 120mm fans - Intel 2600k@4.4 1,25 vcore watercooled - 16GB Crucial ELITE ram - 430W Thermaltake SMART PSU - 2 x SSD disk - Gigabyte HD7870 OC Edition. System bruger 70W idle i windows. 200w i load i spil.
En venlig person som kunne lave en til mig? Har uploadet et billeder af min pug som jeg gerne ville have som baggrund Noget alla den jeg har nu bare hvor hele bilen er med..
Specs:
Det er ikke nemt at få billede ned i 150 pixel i højden, og jo det kan såmen godt men så bliver bredden ikke længere end ca 300 Pixel, kan du få øje på det. ?
Læg et andet billede op, hvor bilen er lidt længere væk.
Det er ikke nemt at få billede ned i 150 pixel i højden, og jo det kan såmen godt men så bliver bredden ikke længere end ca 300 Pixel, kan du få øje på det. ?
Læg et andet billede op, hvor bilen er lidt længere væk.
Oprindeligt indlæg af gonlaa
hvor jeg valgte at bruge farverne lysegul lyserød og pink. for at få lidt tøsestil over det.
Hmm, den er uheldigvis ikke så behagelig at se på, desværre
Farverne spiller efter min mening ikke specielt godt sammen - altså de harmonerer ikke rigtigt med hinanden. Du kunne måske nøjes med pink, det er vel stadig tøset - tiltrods for at nogle tøser mener, mænd bør have en pink skjorte <- nej tak