Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 16. august 2011, 13:08

hej, jeg har prøvet at lave en banner. så vil gerne høre alt jeres kritik, vil lige sige den tekst jeg har brugt er grå, så det skulle se ud som om man kigger igennem det, når den er på hjemme siden.

http://peecee.dk/upload/view/322304

2

tirsdag, 16. august 2011, 13:36

Uden at være ekspert, eller noget i den dur, vil jeg sige det ser en smule rodet ud..
f.eks. "age" delen af montage der flyder lidt ud i fastnøglen (eller hvad de nu hedder), baggrunden lugter lidt af, at de forskellige dele er kastet meget tilfældigt ind og teksten ser ikke særligt godt ud. Jeg er heller ikke specielt tosset med farvevalget.

Det er selvfølgeligt alt sammen min mening, og jeg aner for det meste ikke hvad jeg snakker om :)

3

tirsdag, 16. august 2011, 14:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
Uden at være ekspert, eller noget i den dur, vil jeg sige det ser en smule rodet ud..
f.eks. "age" delen af montage der flyder lidt ud i fastnøglen (eller hvad de nu hedder), baggrunden lugter lidt af, at de forskellige dele er kastet meget tilfældigt ind og teksten ser ikke særligt godt ud. Jeg er heller ikke specielt tosset med farvevalget.

Det er selvfølgeligt alt sammen min mening, og jeg aner for det meste ikke hvad jeg snakker om :)

jeg siger mange tak, må bare igang igen :D

4

tirsdag, 16. august 2011, 14:46

er heller ikke vild med farve valget. ville måske være bedre hvis du valgte fx. en svensknøgle og fik den til at ligge som baggrund under hele banneren :-)

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
sony a350
| FB Side | flickr photostream |

5

tirsdag, 16. august 2011, 14:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af dwmc
er heller ikke vild med farve valget. ville måske være bedre hvis du valgte fx. en svensknøgle og fik den til at ligge som baggrund under hele banneren :-)

og så skrive tekst inde i selv nøglen ?

6

tirsdag, 16. august 2011, 15:10

nej mere så den ligger inde i selve banneren. men hvor den er gjort gennemsigtig. kan prøve at lave et eksempels enere idag hvis jeg får tid :-9
den står på hoved rengøreing konen kommer hjem i morgen :$

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
sony a350

7

tirsdag, 16. august 2011, 15:28

Citeret

nej mere så den ligger inde i selve banneren. men hvor den er gjort gennemsigtig. kan prøve at lave et eksempels enere idag hvis jeg får tid :-9
den står på hoved rengøreing konen kommer hjem i morgen :$

det må du meget gerne :) jah det må du enderlig ikke forsømme :D

8

fredag, 19. august 2011, 09:43

det godt nok ikke specielt pænt men det illustrerer ideen :_)

http://peecee.dk/upload/view/322677

lavet med den første den bedste clipart og en random font.

sony a350

9

fredag, 19. august 2011, 09:58

Citeret

det godt nok ikke specielt pænt men det illustrerer ideen :_)

http://peecee.dk/upload/view/322677

lavet med den første den bedste clipart og en random font.

Hehe, men helt sikkert en fed ide :) må se om jeg kan få taget et godt billede til dette formål :D
Har i evt nogle fif til hvordan man sammen sætter de forskellige farver ?

10

fredag, 19. august 2011, 13:24

det kommer an på hvad farve siden har osv osv :) men blå og en blå grå er altid godt :)

sony a350

11

fredag, 19. august 2011, 13:30

det kunne evt være en ide at gøre de billeder du skal bruge til det sort/hvide så du kan tone dem så de passer uden at eventuelle træhåndtag osv får en funky farve..

sony a350

12

fredag, 19. august 2011, 14:29

har sådan set ikke valgt nogen farver i nu, men havde da tænkte på hvid blå og grå. jah var nok ikke så tosset at bruge et sort / hvidt billed

Seneste tests og artikler

0

ASUS Z97-PRO (Wi-Fi ac)

Så er det blevet tid til endnu
Læs Mere

0

Thermaltake Urban T81 - Full Tower

Denne test byder på et stort f
Læs Mere

2

Sony MDR-NC31EM Noise Cancelling earplugs

Sammen med Sony Xperia Z2 og X
Læs Mere

0

ASUS VG248Q 24 tommer 144Hz Gaming Monitor

ASUS er en producent alle kend
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny NVIDIA GeForce 340.52 WHQL grafikkort driver

NVIDIA er kommet med en sprit
Læs Mere

0

HTC One M8 med Windows Phone 8.1

Det er ikke en and, den skulle
Læs Mere

0

Trials Fusion får første DLC pakke

Ubisoft er i dag kommet med DL
Læs Mere

7

Cooler Master med Dansk Dansk support på Tweak.dk

Du kan nu få dansk support fra
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.