Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 9. januar 2011, 18:09

Hey Tweakers :)

Skal finde et nyt kamera til kæresten, men hun er ikke så glad for at bruge penge til sådan noget..
Hun har fundet sådan et her til 399 - Samsung ES28, men sagde så at hun ville blive irriteret over at bruge AA batterier, og at give 400 kroner ud til et kamera man kommer til at bruge rigtig meget simpelthen er for lidt.

Fik så skubbet højeste pris op på 800 kroner og har selv fundet den her Sony Cyber-Shot DSC-W310, da jeg selv har et CyberShot kamera, og er meget tilfreds.

Mine spørgsmål er så om det er den bedste til prisen? (må også gerne koste mindre end 700)
Og hvor det er bedst/billigst at købe kameraer henne her i DK?

/edit
Nu hvor jeg tænker over det, så gør det heller ikke noget, hvis det måske allerhøjest er omkring 1.000 kroner, da hun alligevel snart skal have en gave, og jeg ikke kan finde på noget. :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (09.01.2011, 18:10)

2

søndag, 9. januar 2011, 21:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af X3N4T3
Hey Tweakers :)

Skal finde et nyt kamera til kæresten, men hun er ikke så glad for at bruge penge til sådan noget..
Hun har fundet sådan et her til 399 - Samsung ES28, men sagde så at hun ville blive irriteret over at bruge AA batterier, og at give 400 kroner ud til et kamera man kommer til at bruge rigtig meget simpelthen er for lidt.

Fik så skubbet højeste pris op på 800 kroner og har selv fundet den her Sony Cyber-Shot DSC-W310, da jeg selv har et CyberShot kamera, og er meget tilfreds.

Mine spørgsmål er så om det er den bedste til prisen? (må også gerne koste mindre end 700)
Og hvor det er bedst/billigst at købe kameraer henne her i DK?

/edit
Nu hvor jeg tænker over det, så gør det heller ikke noget, hvis det måske allerhøjest er omkring 1.000 kroner, da hun alligevel snart skal have en gave, og jeg ikke kan finde på noget. :roller:

Til den pris gør det knapt så meget hvad du vælger, så længe du holder dig fra åbenlyse ringe mærker og dårlige modeller.

Brug i stedet krudtet på at finde et som hun sikkert kan lide, skal det være tyndt, stort, god zoom, pink, grøn eller?

Et godt Sony, Canon eller Samsung kamera går man ikke helt galt af.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.