1

mandag, 13. december 2010, 19:40

Hejsa allesammen..

Glædelig jul.

I får så lige her julebilledet af mine 2 børn... dog uden nissehuer. :)

2

mandag, 13. december 2010, 19:58

Ingen nissehuer?! For dårligt!
Spøg til side, hyggeligt billede :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

mandag, 13. december 2010, 21:06

For everything else there is Photoshop. Så kom igang med at få shoppet nogle huer på tøserne ;)

4

mandag, 13. december 2010, 21:24

De har masser af nissehuer, men gider ikke ha' dem på...

5

mandag, 13. december 2010, 21:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
De har masser af nissehuer, men gider ikke ha' dem på...

Jeg tror han mener du kan give dem nissehuer på i Photoshop ;)

Apple <3

7

lørdag, 1. januar 2011, 19:50

tja billedet er jo da ganske sødt men der er så mange steder i deres hud at de er overbelyst, ser helt udbrandt ud :o

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5
Intel X25-V 40 SSD OS system
4xWD 120GB Sata in Raid 0
All powered by Corsair 600W
Samsung SyncMaster 2493HM

8

lørdag, 1. januar 2011, 20:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af jK^
tja billedet er jo da ganske sødt men der er så mange steder i deres hud at de er overbelyst, ser helt udbrandt ud :o

Ser det ikke bare sådan ud på grund af redigeringen?

9

søndag, 2. januar 2011, 09:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky

Citeret

Det da fuldstændig lige meget om han selv har skruet for meget op for lyset i PS eller om der har været for meget lys på fra hans flash, det er overbelyst uanset hvad og jeg syntes virkelig det synd at tegningen i huden på pigerne er næsten helt væk..

Jeg bryder mig ikke om det - ellers er billedet jo sødt ;)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jK^" (02.01.2011, 09:45)

10

mandag, 3. januar 2011, 09:54

Citeret

Citeret

Citeret

Det da fuldstændig lige meget om han selv har skruet for meget op for lyset i PS eller om der har været for meget lys på fra hans flash, det er overbelyst uanset hvad og jeg syntes virkelig det synd at tegningen i huden på pigerne er næsten helt væk..

Helt ok at du ikke kan lide det, gudskelov er vi alle så forskellige....

Ja, der er ikke så mange tegninger tilbage på dette billede, meget er forsvundet under komprimeringen, billedet jeg jeg har fået printet på 30X40 Lærred er noget helt andet om med masser af tegninger.

11

mandag, 3. januar 2011, 12:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Citeret

Citeret

Citeret

Helt ok at du ikke kan lide det, gudskelov er vi alle så forskellige....

Ja, der er ikke så mange tegninger tilbage på dette billede, meget er forsvundet under komprimeringen, billedet jeg jeg har fået printet på 30X40 Lærred er noget helt andet om med masser af tegninger.

Ja det kan selfølgelig sagtens være .jpeg komprimeringen der har taget det meste er det, det er desværre set før :/

Og jeg kan jo somsagt godt lide motivet :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
Asus P7P55E-LX
8GB Kingston DDR3
Asus HD 5850 1GB GDDR5

12

onsdag, 12. januar 2011, 16:59

Nej hvor er de søde dine piger. Enhvers bedstemors(fars) drøm. Desuden er jeg ret vild med billedets kvalitet. Du har vel hængt det op på væggen til de andre? ;-)

13

torsdag, 13. januar 2011, 00:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af alvildaabc
Nej hvor er de søde dine piger. Enhvers bedstemors(fars) drøm. Desuden er jeg ret vild med billedets kvalitet. Du har vel hængt det op på væggen til de andre? ;-)

Tak, og ja det gør det... :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.