1

mandag, 8. november 2010, 07:39

Der har været en anden tråd der hed - Hvad har i (kamera objektiv)
En meget god tråd.
Hvad med om man her nævner sit kamera og sit BEDSTE objektiv (kun 1 objektiv) med en kort beskrivelse om hvorfor.!!

Mit kamera

Canon EOS 500D

Canon EFS 18x55
Canon EFS 55x250

Ved jeg ikke rigtigt endnu, derfor denne tråd, hvad jeg mest fotograferer er nok, her og nu situationer, natur, ikke portræt men mennesker (familien).

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "petrich" (08.11.2010, 07:40)

2

mandag, 8. november 2010, 08:30

jeg synes ikke man kan sige at man har 1 objektiv som er det bedste.....det kommer jo an på til hvad det skal bruges..

jeg har selv et Canon kamera og alle de L objektiver jeg har og har haft er de bedste....

men hvis jeg skal fremhæve 1 objektiv som er billigt og særdeles godt så er det canons 100 mm makro.

den er hurtig og det tegner super skarpt

har brugt det til portræt billeder på mit Canon 5D

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

3

mandag, 8. november 2010, 08:58

Nej selvfølgelig er det svært at nævne kun et objektiv, for som du skriver er alle ens obj. super, alt efter hvilket motiv man vil fotografere.
Men som du nævner Macro.
Det er nok det "jeg" gerne vil høre.
Jeg har endnu kun den medf. obj. til mit samt et zoom jeg har købt ekstra.
Macro og fiskeøje er også nok disse jeg vil kigge efter og hører gerne om nogle har gode erfaringer med f.eks. disse.
Vil vil dog ikke ofre en "formue" men hører gerne andres erfaringer.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.