Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

ChiliIndianeren

Gæst

21

tirsdag, 16. november 2010, 19:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
det er ikke tyskerfælge.. det kan godt være de sidder på en eller anden "gangster" mercedes, men tyskerstil, det er det ikke. Bare fælg målene siger det hele. på min BMW E30 fra 85 sidder der fælge som er ligeså brede som de der, men højden er kun 15".. Dvs. småt og bredt. og så skal der en god undersænking til.. De ser desuden ud til at være alt for meget chrome.. Det er normalt heller ikke noget man forbinder med tyskerstil - det er nærmere højglanspoleret alu-fælge..

Nu du er så hurtigt ude med riven om hvad der er tyskerstil og ej, hvad er det så der bestemmer tyskerstilen, efter din mening? Og søg nu hellere på emnet, og svar med omtanke..

For de "regler" du kommer med der, er i hvert fald ABSOLUT ikke noget der holder nogle steder på nogen tænkelig måde ;)

Edit*

Og når vi nu er i gang, dit gamle lig af en E30, hører ikke til andre steder end på skrotteren.. Hvis du havde så meget forstand på tyskerstil, så havde du vidst heller ikke sådan et sæt fælge på din BMW ;) Køb dig en Golf Brian.. En BMW er bygget op om komfort som fx. Mercedes - Ingen af disse biler fortjener at blive smadret af en eller anden ung knøs' trang til små grimme og brede fælge, og en skamsænkning der slider på asfalten.

En rigtig Bimmer eller Mercer sænkes til nød 30-40mm og sættes på et par store lede fælge. Men okay, jeg ved så også godt at en E30 fra '85 ikke indeholder noget der minder om begrebet komfort, derfor min kommentar om skrotningen ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ChiliIndianeren" (16.11.2010, 19:24)

22

tirsdag, 16. november 2010, 19:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af gaming-king
det er ikke tyskerfælge.. det kan godt være de sidder på en eller anden "gangster" mercedes, men tyskerstil, det er det ikke. Bare fælg målene siger det hele. på min BMW E30 fra 85 sidder der fælge som er ligeså brede som de der, men højden er kun 15".. Dvs. småt og bredt. og så skal der en god undersænking til.. De ser desuden ud til at være alt for meget chrome.. Det er normalt heller ikke noget man forbinder med tyskerstil - det er nærmere højglanspoleret alu-fælge..

Stop nu..

Det er tyskerfælge - basta.

Og kør nu den bmw i havnen for fanden da..
Der er ingen der gider høre om den, læse om den eller glo på den og SLET ikke pynte på dem - andre end perler - beklager hvis i føler jeg generaliserer, men sådan er det bare i storbyerne. Det er indvandre der triller rundt i dem med store klamme (gerne t-hansen) fælge og en eller anden klam fesen blå farve, der hvor meget end de gerne vil have til det, IKKE HEDDER BABYBLÅ!.

Som jeg skrev til dig, så er det typisk Mercedes man ser i sådanne fælge, men også nogle få VW'ere.
F.eks. En kammerat af en kammerat, har en Golf 4 VR6 med Bora kofanger og gitter samt store krom fælge som sjovt nok kom fra en M-B.

Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
Intel Core 2 Quad Q9550
4x1 gb A-data PC6400 DDR2
XFX Radeon HD 5850 Black Edition
500W Cooled x Fractal Design
WD VelociRaptor @ SQD2.5

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.