Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 31. august 2010, 09:46

Vi har fået til opgave at lave en hjemmeside for et produkt - jeg har valgt et møbelfirma der sælger moderne møbler - IKEA stil etc..

Mén - jeg har utroligt svært ved at finde nogle brugbare stock billeder til hjemmesiden, så jeg ville lige høre om i fotografer skulle kende et godt sted at finde gratis stock billeder med kontor/hjemme landskaber der fremviser moderne møbler - altså lidt ala. BoBedre og lign magasiner. Der må gerne være vandmærker og lign. da siden ikke skal bruges kommercielt på nogen måde. Vidden skal være ~800px så de skal være af en vis størrelse. :)

Tak på forhånd.
~Anders

2

tirsdag, 31. august 2010, 11:24

Ved ikke om de har hvad du søger men det er en rimelig gratis side med stock: http://www.sxc.hu/

Du må faktisk ikke bruge billederne med vandmærke heller ikke selvom det ikke er kommercielt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

tirsdag, 31. august 2010, 12:28

Næh, men overholder bare den standard som vores kære lærere har sat, der forventer at vi googler os til alt grafik vi har brug for - eller laver det selv (hvilket er urealistisk da dette ikke er en grafik linje)

Så for mig personligt er det lidt ligemeget om det er via google images eller en stock side jeg finder samme foto. Men i et større perspektiv er vi da helt enige. Jeg skal da spørge undervisningsministeriet om et budget til stock billeder :))

Men tak for forsøget - har allerede haft fat i xchng et par gange idag, dog uden meget held. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HerrMansen" (31.08.2010, 12:54)

4

onsdag, 1. september 2010, 22:26

www.deviantart.com har også en udemærket stock side, så du kan da kigge der lidt også :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

torsdag, 2. september 2010, 06:40

Ja uha. Deviantart har altid været gode mod mig - bare ikke lige hvad angår dette. :(

6

torsdag, 2. september 2010, 13:19

prøv evt at tage et kig på the commons på flickr.. det kan være du kan finde noget der..

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.