Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

tirsdag, 1. juni 2010, 19:49

Lækkert og stilrent.
- Hvordan har du fået vinen til at "bruse"? :D

Apple <3

3

tirsdag, 1. juni 2010, 21:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Lækkert og stilrent.
- Hvordan har du fået vinen til at "bruse"? :D

Bare en smugle luftbobler... ;)

4

tirsdag, 1. juni 2010, 22:08

Enten så er min skærm ikke ordenligt kalibreret, eller så er glasset helt sort at se på bortset fra kanten ved boblerne. Men ellers lækkert setup :9xo

5

tirsdag, 1. juni 2010, 22:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Enten så er min skærm ikke ordenligt kalibreret, eller så er glasset helt sort at se på bortset fra kanten ved boblerne. Men ellers lækkert setup :9xo

Din skærm er så' korrekt kalibreret. ;-)

6

tirsdag, 1. juni 2010, 23:46

alligevel ret cool :)

7

fredag, 4. juni 2010, 11:44

Jeg synes det er synd man ikke kan se farven på vædsken i glasset og hvis det er rødvin, så bør man aldrig hælde så meget i glasset. Det er dårlig stil.
Det er kun proletarer og bønder, der hælder så meget i et rødvins glas. ;)

Der er nogle fine ting ved billedet, men jeg synes det virker en anelse koldt og livløst og jeg får ikke rigtig lyst til at drikke det der er i glasset. Desuden så virker det forkert at have så fin en spejling i bordet og så bare skære den væk.

8

mandag, 7. juni 2010, 21:43

Flot taget!
Jeg tror nu, at Boris er lidt jaloux på dit perfekte billede :T

9

tirsdag, 8. juni 2010, 00:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af alice
Jeg tror nu, at Boris er lidt jaloux på dit perfekte billede :T

Hehe...Ikke rigtig.

Jeg ser det mere som konstruktiv kritik.

10

tirsdag, 8. juni 2010, 18:20

Fedt billede - der er også gode muligheder for nogle lækre billeder med det bord.

Jeg må give Boris ret - Rødvin bør ikke skænkes højere end glasset's tykkeste punkt. Men det er jo en smagssag :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Hampen" (08.06.2010, 18:25)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.