Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 22. februar 2010, 15:50

Dav TWEAK.

Jeg begyndte igår på Photoshop.
Jeg bruger Photoshop CS3 da vi alligevel havde den liggene.

Jeg har ialt brugt PS CS3 i ca. 3 timer.

her kommer de så ^^

Først kommer der et logo jeg lavede til en af mine venner's klan på STEAM - "The Danish Dynamite"
http://peecee.dk/upload/view/227217

Nu kommer der så et logo jeg lavede til min egen klan på STEAM - "RyMG, Ry MultiGamers"
http://peecee.dk/upload/view/227218

Så skal vi se på mit online navn, i Call Of Duty- Skrift
http://peecee.dk/upload/view/227219

Og sidst, men ikke mindst - Mit eget online navn igen, men denne gang, bare i The Matrix version ^^
http://peecee.dk/upload/view/227220

Bliv venligst IKKE alt for kritisk, og når i kommentere, så tænk lige på at jeg ialt kun har brugt 3 timer i photoshop.

På forhånd, Tak
-Cola

2

mandag, 22. februar 2010, 18:05

Lige en tilføjelse:
Se min signatur ^^
Det er en ny en jeg også lige fik bakset sammen i PhotoShop CS3 :D

Mvh.
Cola

3

tirsdag, 23. februar 2010, 07:24

Er der virkelig ingen der gider at bedømme dem?

Mvh.
Cola

4

tirsdag, 23. februar 2010, 08:27

De ser rigtig fede ud.
Ved at man kan finde tutorialen på youtube, men alligevel rigtig flot lavet, hvis du kun har brugt 1 dag på at lærer programmet og nået dertil, hvor du befinder dig nu.

5

tirsdag, 23. februar 2010, 14:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nicolas16
De ser rigtig fede ud.
Ved at man kan finde tutorialen på youtube, men alligevel rigtig flot lavet, hvis du kun har brugt 1 dag på at lærer programmet og nået dertil, hvor du befinder dig nu.

Nice, tak :D
Men er der evt. noget jeg kunne/kan forbedre?

Mvh.
Cola

6

onsdag, 24. februar 2010, 13:12

Ikke videre imponerende, men med 3 timers erfaring er det okay..

Gå ind på www.good-tutorials.com og tag et kig. De har ekstremt mange fede tuts der inde :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

7

onsdag, 24. februar 2010, 13:38

jeg er enig, enten er det fedt lavet eller også er det ikke noget specielt.... og i dit tilfælde er det ikke noget specielt....fint nok at du kun har brugt 3 timer på det , men stadigt......ikke noget specielt...

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Ikke videre imponerende, men med 3 timers erfaring er det okay..

Gå ind på www.good-tutorials.com og tag et kig. De har ekstremt mange fede tuts der inde :)

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

8

onsdag, 24. februar 2010, 17:57

Du kunne prøve at kigge lidt nærmere på den her side http://abduzeedo.com/tags/photoshop

han er i hvert fald rimelig vild til photoshop :T

ChiliIndianeren

Gæst

9

onsdag, 24. februar 2010, 23:32

Ja det er da jævnt grim..

Hvad skal vi bedømme efter? 0-Forfærdeligt? :ph34r:

10

torsdag, 25. februar 2010, 09:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren

Ha ! så er indianeren tilbage....mavesur men helt igennem frisk og klar til at hjælpe :finger:

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

11

torsdag, 25. februar 2010, 12:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren

Vil give dig ret!

Men hvis jeg skal komme med noget konstruktivt, så skal de finde ud af hvordan du laver teksten mindre utydelig. Man kan overhovedet ikke læse hvad der står på den med din "clan". Og igen, så er det altså ikke noget at råbe op om hvad du kan lave i photoshop efter 3 timer...

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Phoque" (25.02.2010, 12:53)

12

torsdag, 25. februar 2010, 12:39

Kom med noget konstruktivt kritik i stedet for de dumme kommentarer.

Gider ikke mudderkastning herinde så kan i finde et andet sted og være.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

13

torsdag, 25. februar 2010, 14:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

han skriver.... RATE MINE PHOTOSHOP KONSTRUKTIONER....

jeg citerer : Bliv venligst IKKE alt for kritisk, og når i kommentere, så tænk lige på at jeg ialt kun har brugt 3 timer i photoshop.

intet sted står der....jeg kunne godt tænke mig hvis i kunne hjælpme med at få et bedre resultat ud af dette....

der står bare...kom med din mening om det jeg har lavet, og det får han så..... ikke mere at sige til det

Dyas

Laptop
PS3
Wii

14

torsdag, 25. februar 2010, 14:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyas

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

han skriver.... RATE MINE PHOTOSHOP KONSTRUKTIONER....

jeg citerer : Bliv venligst IKKE alt for kritisk, og når i kommentere, så tænk lige på at jeg ialt kun har brugt 3 timer i photoshop.

intet sted står der....jeg kunne godt tænke mig hvis i kunne hjælpme med at få et bedre resultat ud af dette....

der står bare...kom med din mening om det jeg har lavet, og det får han så..... ikke mere at sige til det

Det var nok måden det blev sagt på.
:offtopic:

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

15

torsdag, 25. februar 2010, 21:58

Så er det vidst nok off-topic..

-*Lukket*-

Mvh.
Cola

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.