Forøvrigt et tip til jer fotografer der vil tage lidt billeder af himlen de næste par dage:
D. 29. kan man se Mars ret tydeligt et par grader vest for Månen, som iøvrigt næsten er fuld den dag - kunne blive et skideflot billede!
Derudover kan man for tiden, hvis man har en kikkert (eller et godt objektiv?) se Andromedagalaksen, vores nærmeste nærmeste galakse I kan få detaljer hvis i har lyst.
Ellers skideflotte billeder! Elsker dem med stjernerne!
Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Jeg kan se Karlsvognen!
Forøvrigt et tip til jer fotografer der vil tage lidt billeder af himlen de næste par dage:
D. 29. kan man se Mars ret tydeligt et par grader vest for Månen, som iøvrigt næsten er fuld den dag - kunne blive et skideflot billede!
Derudover kan man for tiden, hvis man har en kikkert (eller et godt objektiv?) se Andromedagalaksen, vores nærmeste nærmeste galakse I kan få detaljer hvis i har lyst.
haha fandt også karlsvognen..
Har du brugt stativ til dem med stjernerne, fordi synes godt nok de er klare
Oprindeligt indlæg af Brtlsn
Jeg kan se Karlsvognen!
haha fandt også karlsvognen..
Har du brugt stativ til dem med stjernerne, fordi synes godt nok de er klare
Ja, jeg har brugt mit stativ, og en lukketid på ca. 30 sekunder. Man burde egentlig have en kortere lukketid, da jorden jo drejer rundt, men mit 50D's ISO-performance er elendig, så jeg går normalt ikke over 400.
Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.
Var sgu super vejr i går og ser ud til at blive lidt af det samme i dag. Totalt nederen over det er mørkt når jeg har fri så kan bare side og glo ud på det her fra kontoret
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Var sgu super vejr i går og ser ud til at blive lidt af det samme i dag. Totalt nederen over det er mørkt når jeg har fri så kan bare side og glo ud på det her fra kontoret
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Så må du ind til chefen og sige du vil ha fri
Hehe det kan jeg sgu godt glemme alt om vi har mega travlt