Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 31. august 2009, 18:47

et par fotos af en hund jeg passede for nogen tid siden...

Desværre passer datoen ikke til ugerne :-)

fangede hans opmærksomhed med et par tennis bolde på overlæggeren af et fodbold mål

Vh dwmc

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

2

mandag, 31. august 2009, 18:48

:D

hegnet og lygtepølen i foto nr 2 er desværre lidt i vejen...
lygtepælen kan klippes væk men hegnet er sværere...

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd

3

mandag, 31. august 2009, 19:14

Kunne helt sikkert blive kønnere hvis man lagde flere kræfter i.

4

mandag, 31. august 2009, 19:21

Nr. 1 er jeg desværre ikke så meget til, der er alt for meget redigering i billedet som der ødelægger det, og skal der være noget der er i farve, vil jeg mene det skal være hunden eller den lille bold, og ikke huset.

Nr. 2 er fint nok, men ned i knæ eller på maven når du fotografere dyr så du kommer i øjenhøjde med dem. ;)

5

mandag, 31. august 2009, 22:15

Er han ikke næsten nede i øjenhøjde?
Eller er det bare mig.
(Måske 10cm over)

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

6

mandag, 31. august 2009, 22:43

Øjenhøjde eller ej synes jeg billede 2 er rigtig flot :) En hund med tungen hængende ud af munden ser bare sej ud uanset hvad :crazyeyes:
Desuden har den aktuelle hund en rigtig flot pels og et flot mønster på brystet!

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

7

tirsdag, 1. september 2009, 09:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe
En hund med tungen hængende ud af munden ser bare sej ud uanset hvad

Der fik jeg lige kaffen galt i halsen..... :clap:

Billederne: Jeg synes det skæmmer en smule at hunden har det der "halsbånd" i hovedet. I øvrigt en åndsvag opfindelse. Hvad er der nu galt med et almindligt halsbånd?

8

tirsdag, 1. september 2009, 16:14

han viklle kvæste sine hals hvis han havde et almindeligt halsbånd på...
han er temmelig stærk:-)

hvis jeg var kommet meget længere ned på foto nr 2 ville hans øje ike være ligeså synligt.
derfor var kameraet ikke længere nede.

jeg takker for komentarene :-)
skal passe dyret igen i neste uge ku være jeg vil gi den et par forsøg mere hvos vejret arter sig :-)
vh dwmc

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dwmc" (01.09.2009, 20:48)

9

onsdag, 2. september 2009, 15:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af dwmc
han viklle kvæste sine hals hvis han havde et almindeligt halsbånd på...
han er temmelig stærk:-)

hvis jeg var kommet meget længere ned på foto nr 2 ville hans øje ike være ligeså synligt.
derfor var kameraet ikke længere nede.

jeg takker for komentarene :-)
skal passe dyret igen i neste uge ku være jeg vil gi den et par forsøg mere hvos vejret arter sig :-)
vh dwmc

http://www.dyreporten.dk/product.asp?product=66

Kan fås i alle mulige størrelser, helt op til hunde på størrelse med små heste. Det eneste rigtige at give sin hund på.

10

onsdag, 2. september 2009, 15:42

jeg er delvist enig med dig, men det kommer også an på hunden og hvor stærk og stædig den er. og ham her kna godt løbe om hjærner med sin ejer når han er i teenage humør...
:-)
men klart en egentlig sele er bedre for hunden så længe folk husker at tage den af når man er kommer hjem igen. har set nogle eksempler på fjolser der har ladet dem sidde (dem med et bredt stykke under maven) med sår og iriteret hud.

men nok om det :D

hygge vh dwmc

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.