Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 25. august 2009, 11:03

Jeg tængte her til formiddag at jeg skulle ha' genopfrisket billeder af væsker, da det var ved at være længe siden jeg sidst lavede det, jeg kunne lidt stadigvæk. :)
Denne gang er det ikke med mit kit objektiv, men mit Sigma 70-300mm 1:4-5,6 D DL 1:2 Macro.

2

tirsdag, 25. august 2009, 11:19

grrr hver gang du begynder på det der for jeg en føelse af jeg burde få det prøvet af :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

tirsdag, 25. august 2009, 11:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
grrr hver gang du begynder på det der for jeg en føelse af jeg burde få det prøvet af :)

Hehe...

Det kan jeg godt forstå, men som jeg har fortalt dig før, så er det extremt tidskrævene + opsætning af grejet - lys m.m... men det er besværet værd. :)
Det fede er at man aldrig får 2 ens billeder. :clap:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (25.08.2009, 11:23)

4

tirsdag, 25. august 2009, 11:37

Som så mange gange før vil jeg lige påpege at jeg intet ved om billeder, og om hvor svært det er at få det hele lavet perfekt :) Men her er hvad jeg synes:
Det er et super godt billede (elsker den type billeder!), men jeg synes det er ærgerligt at der ikke er fokus på den nederste del af "blomsten" hvis man kan kalde den det... Altså den del der er tættest ved overfladen. Den er noget utydelig :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

tirsdag, 25. august 2009, 11:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe
Som så mange gange før vil jeg lige påpege at jeg intet ved om billeder, og om hvor svært det er at få det hele lavet perfekt :) Men her er hvad jeg synes:
Det er et super godt billede (elsker den type billeder!), men jeg synes det er ærgerligt at der ikke er fokus på den nederste del af "blomsten" hvis man kan kalde den det... Altså den del der er tættest ved overfladen. Den er noget utydelig :)

Det er en af de ting der er uhyre svært når man laver sådan et billede med et still kamera, har man et highspeed videokamera er denne proces noget nemmere. ;)
En anden ting er også af dybdeskarpheden ( Dof ) er meget smal ved denne vandrette vinkel selv med en lille blændeåbning ( Stort f/tal ).

Men tak for dit syn på billedet. :cheers:

6

tirsdag, 25. august 2009, 12:00

Ok, ja tænkte nok det var en af de helt svære ting at få "lige i skabet" :)
Du må jo bare skaffe dig et HS videokamera istedet :crazyeyes: I stil med dem de har i "Time Warp" som køre på Discovery.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

7

tirsdag, 25. august 2009, 12:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe
Ok, ja tænkte nok det var en af de helt svære ting at få "lige i skabet" :)
Du må jo bare skaffe dig et HS videokamera istedet :crazyeyes: I stil med dem de har i "Time Warp" som køre på Discovery.

:crazyeyes: ja, de koster bare en bondegård, så det bliver det ikke til foreløbig.

Jeg kunne måske sælge min Primera GT og så købe et, men det går lillemor nok ikke med til. :)

8

tirsdag, 25. august 2009, 19:16

Hvilket prisleje snakker vi om, ligger professionelle highspeed kameraer ikke op imod de 80.000 kr.?

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

9

tirsdag, 25. august 2009, 19:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af zaxder
Hvilket prisleje snakker vi om, ligger professionelle highspeed kameraer ikke op imod de 80.000 kr.?

Hvis det er med farve og fornuftig opløsning ligger de væsentlig højere.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

10

tirsdag, 25. august 2009, 20:04

F.... flot skudt :9xo

11

tirsdag, 25. august 2009, 20:19

Citeret

Citeret

Wow..
Jeg tror nu bare jeg holder mig til mit Casio så. :D

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

12

tirsdag, 25. august 2009, 21:39

Super billede, men det kender vi jo fra dig :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

13

tirsdag, 25. august 2009, 22:45

Citeret

Citeret

Synes da mit billige Sony gør det godt i slowmotion. :D
Man kan da se propellen på helikopteren køre rundt, men kvaliteten af filmen er desværre ikke det bedste.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

14

tirsdag, 25. august 2009, 22:47

Kiggede lige for sjovt på HS kamera'er... Kan desværre ikke finde en pris på denne satan :P

http://www.visionresearch.com/index.cfm?…ge=Phantom_v710

Nu ikke særlig vild opløsning, meeen 1.4millioner FPS i 128x8 :P

15

onsdag, 26. august 2009, 08:29

Er det kun mig der synes det ligner en negerp..? :O

16

onsdag, 26. august 2009, 08:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

lol :D ja hvis man fjerner selve "splashet" fra billedet, så ligner det godt nok en lang tynd n.....pi.

17

torsdag, 27. august 2009, 08:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris

Citeret

Oprindeligt indlæg af Woqini
lol ja hvis man fjerner selve "splashet" fra billedet, så ligner det godt nok en lang tynd n.....pi.

Shit i er en gang perverts! :))

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

18

torsdag, 27. august 2009, 08:32

He he.... :$

Men seriøst....Kan du ikke selv se det?

19

torsdag, 27. august 2009, 08:34

Ja, man kan jo undre sig over hvorfor Boris lægger mærke til sådan en detalje. Jeg så det jo kun fordi han nævnte det :$

20

torsdag, 27. august 2009, 09:02

Nogle der kunne komme med en kommentar til billedet. ?
Istedet for hvad det ligner....

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.