Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 17. august 2009, 14:48

Hey folkens...

Der var ikke nær så mange med i sidste uge, som jeg havde håbet på, da det var et emne der var ret så åbent, og det er dette her emne også, så håber at der er lidt flere der kommer med.

Husk, du skal ikke ha nogle spejlrefleks kamera til flere 1000kr for at være med... du skal bare overholde reglerne :)

Tænk over hvad i gerne vil Opnå, og prøv jer så frem.

Der er en del gode guids her og på _WHAT_'s blog..

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

REGLERNE HUSK DEM NU
* Max B:735 x H:600px
* EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
* Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
* Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
* Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
* Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Uge 34-35: Ting i dit Hjem

Husk at gi jeres forslag til Emner her

:thumbsup:

2

mandag, 17. august 2009, 18:26

Jeg er med i denne uge. Her er mit forslag. Min fine lille Htc hero.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

3

mandag, 17. august 2009, 18:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
Jeg er med i denne uge. Her er mit forslag. Min fine lille Htc hero.

http://peecee.dk/uploads/082009/HTCHERO.JPG

HUSK OG FEJRN IMG TAGS I QUOTE

*Misundelse* :P

Apple <3

4

mandag, 17. august 2009, 18:47

:razz:

Det er nu også en meget fin telefon.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

5

mandag, 17. august 2009, 18:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
:razz:

Det er nu også en meget fin telefon.

Jeg var lige inde i TDC butikken i dag, og savle den til. :))

Apple <3

6

torsdag, 27. august 2009, 08:29

Jeg vil se om jeg kan nå at være med,
Jeg skal til regatta, her i weekenden og skyde lidt billeder og lave lidt go' mad :)

Maskinmester studerende Svendborg
Macbook air medio 2012
Diving - Sailing - Photography

7

torsdag, 27. august 2009, 14:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af tunfisk
Jeg vil se om jeg kan nå at være med,
Jeg skal til regatta, her i weekenden og skyde lidt billeder og lave lidt go' mad :)

Det er bare nitten at der ikke er fyrværkeri i år! :(

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

8

fredag, 28. august 2009, 20:31

Her er mit forsøg så...
Er sq ikke så go til det der med rammer, syntes endelig at den skal ha en ramme, men at den her er lidt for hård, men kan sq ikke finde ud af det hehe..

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (28.08.2009, 21:52)

9

lørdag, 29. august 2009, 23:17

Com to the dark site

Ful billede

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "rasmussen29892" (30.08.2009, 17:13)

10

søndag, 30. august 2009, 21:32

må hellere lige skynde mig inden tidsfristen går :clap:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.