Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 29. juli 2009, 17:50

Et forsøg med min standart linse her på ferien, jeg har desværre ikke fået købt en ny endnu.

http://peecee.dk/uploads/072009/IMG_0345.JPG
img tags fjernet - sæt billedet ned i en web venlig størrelse. _WHAT_ - Tweak.dk Crew

jeg har ikke lavet nogle billed programs behandling.

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

2

onsdag, 29. juli 2009, 17:53

Jeg er på ingen måde inde i billeder osv, men synes at de dråber/skumsprøjt der ligger over horisonten ødelægger billedet for mig. Virker forstyrrende og lignede først pletter på linsen eller sådan noget.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

onsdag, 29. juli 2009, 17:55

kan sku godt se hva du mener.. :)

må se om jeg nok kan finde et alternativt billede..

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (29.07.2009, 17:57)

4

onsdag, 29. juli 2009, 18:06

2.
http://peecee.dk/uploads/072009/IMG_0344.JPG
img tags fjernet - sæt billedet ned i en web venlig størrelse. _WHAT_ - Tweak.dk Crew

3.
http://peecee.dk/uploads/072009/IMG_0343.JPG

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (29.07.2009, 18:08)

5

onsdag, 29. juli 2009, 21:18

Optikken gør det skam fint nok tænk ikke så meget over det. Kig heller på din kompotision og eksponering. Det er vigtigt med billeder som disse at finde noget der giver forgrunds interesse. Selvom himlen er flot er det bare ikke nok.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

6

torsdag, 30. juli 2009, 08:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Optikken gør det skam fint nok tænk ikke så meget over det. Kig heller på din kompotision og eksponering. Det er vigtigt med billeder som disse at finde noget der giver forgrunds interesse. Selvom himlen er flot er det bare ikke nok.

takker for den info..

Og ja det med billeder må lige fixes :)

Erbo Entertainment

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.