Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 24. juli 2009, 15:43

Hej Alle.

Jeg var en tur ovre i en forladt bygning i mit område og tage nogle billeder.

Jeg håber i kan lide dem. Kommentarer er meget ønsket.

1.

2.

3.

4.

5.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aagaard1000" (24.07.2009, 15:48)

2

fredag, 24. juli 2009, 15:44

6.

7.

8.

9.

10.

I do not do that thing.

3

fredag, 24. juli 2009, 15:44

11.

12.

13.

14.

15.

I do not do that thing.

4

fredag, 24. juli 2009, 15:45

16.

I do not do that thing.

5

fredag, 24. juli 2009, 15:52

Flotte :)

Jeg tror #13 kunne photoshoppes til at ligne noget rigtig sindssygt, et eller andet der kommer op af den lem i gulvet :D

6

fredag, 24. juli 2009, 16:05

Jeg tænker Half-Life 2 :)) rigtigt fede effekter på billederne og selvom der reelt intet er på billederne, så er der faktisk indhold i dem alligevel

7

fredag, 24. juli 2009, 16:16

Tak for kommentarerne. Jeg er glad for at i kan lide billederne.

Det der med at de ligner noget fra Half Life 2, har jeg vist fået at vide før, om nogle af mine andre billeder ;)

I do not do that thing.

8

fredag, 24. juli 2009, 16:36

5, 7 og 14 er totalt yndlings, superfede :D

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

9

fredag, 24. juli 2009, 16:57

Ser ud til at være en fed location gid vi havde sådan noget omkring herning, men den skide kommune bruger en formue på at rage alt ned der bare begynder at ligne noget der er gammel :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

10

fredag, 24. juli 2009, 17:30

hey super fede billeder.. Jeg har købt mig et Sony A200, hvor jeg har disse 17-55mm, 18-200 og en 70-300mm objektiver til.

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan du kommer frem til de resultater du viser frem her.

har du nogle tricks? tips osv.. ?

På forhånd tak
Gurk

11

søndag, 26. juli 2009, 18:23

WHAT: Ja, det er en skam. Forladte virksomheder er prime locations for fotografering.
Du kan evt. kigge på http://www.abandon.dk/map/ og se hvad der ligger i nærheden. Der er ind i mellem nogle fede locations.

Gurk: Det kan være svært at sige, da det varierer meget fra billede til billede, men en af nøgleingredienserne i disse billeder er et godt stativ. De fleste af billederne er skudt som HDR og når man bruger stativ, er man meget mere opmærksom på hvordan man vælger at tage billedet.
Selv har jeg kun et Canon 350D med det tilhørende kit-objektiv. Jeg burde nok få et nyt kamera, men det kniber virkelig med at få skrabet penge ind til det.
Det eneste råd jeg kan give dig er at prøve dig frem. Det har været vejen frem for mig. Jeg synes det er vigtigt at have sin egen stil og det mener jeg man får bedst ved at lære tingene på egen hånd.

I do not do that thing.

12

søndag, 26. juli 2009, 18:48

Flere fede billeder. Der kunne også komme nogle fede billeder ud af det ved at tage derud omkring solopgang eller solnedgang.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

13

søndag, 26. juli 2009, 19:31

original størrelse :) er det noget man kan få fingrene i ?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

14

søndag, 26. juli 2009, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
WHAT: Ja, det er en skam. Forladte virksomheder er prime locations for fotografering.
Du kan evt. kigge på http://www.abandon.dk/map/ og se hvad der ligger i nærheden. Der er ind i mellem nogle fede locations.

Gurk: Det kan være svært at sige, da det varierer meget fra billede til billede, men en af nøgleingredienserne i disse billeder er et godt stativ. De fleste af billederne er skudt som HDR og når man bruger stativ, er man meget mere opmærksom på hvordan man vælger at tage billedet.
Selv har jeg kun et Canon 350D med det tilhørende kit-objektiv. Jeg burde nok få et nyt kamera, men det kniber virkelig med at få skrabet penge ind til det.
Det eneste råd jeg kan give dig er at prøve dig frem. Det har været vejen frem for mig. Jeg synes det er vigtigt at have sin egen stil og det mener jeg man får bedst ved at lære tingene på egen hånd.

Den er bare langt fra opdateret og man kan ikke rigtig regne med den :(

15

mandag, 27. juli 2009, 14:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Helmer

Det kommer an på til hvilket formål. Du kan jo skrive til mig på min msn. Aagaard1000@hotmail.com

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Citeret

Jeg synes nu egentlig det er lykkes mig at finde nogle ret fede locations på den side. I Odense og Nyborg.

I do not do that thing.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Aagaard1000" (27.07.2009, 14:57)

16

mandag, 27. juli 2009, 15:50

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Helmer

Det kommer an på til hvilket formål. Du kan jo skrive til mig på min msn. Aagaard1000@hotmail.com

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Citeret

Jeg synes nu egentlig det er lykkes mig at finde nogle ret fede locations på den side. I Odense og Nyborg.

Der er ikke så mange i jylland i det hele taget og flere af dem er fjernet jeg behøver bare at kigge ud af vinduet her på arbejde for at få det bekræftet :)

17

mandag, 27. juli 2009, 22:02

super flotte billeder. Har alle sammen et eller andet mystisk over sig. Også flot lys på et par af dem. :9xo

Intel Core 2 Quad Q6600@ 3,00GhZ
Zalman CNPS 9700 LED
XFX 780i sli
Zotac GTX 260 SLI
Corsair XMS pro 2X2 GB
Corsair TX750W
Western Digital 500GB
Western Digital 250GB
Antec 900 two
Logitech Z-5500 Digital
Razer Lycosa-Razer Krait
Samsung T240

18

mandag, 6. september 2010, 13:29

Hvor er billederne taget henne?
Tænker på hvor man finder de bygninger henne?

19

mandag, 6. september 2010, 16:33

Jeg ved at der ligger et lille forladt varehus nær Teknisk Skole i Aalborg, hvis du bor i nærheden.

Mht. til at finde dem - syntes at kunne huske at der er blogs der deler den slags information. :)

20

tirsdag, 7. september 2010, 10:58

Fede billeder.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.