Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 3. juni 2009, 08:15

Der er ikke så meget HDR over det billeder der ;) Hvilke billeder har du sat det sammen af?

2

onsdag, 3. juni 2009, 08:41

Husk og sæt billede ned i størrelse før du smider det på tweak.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

onsdag, 3. juni 2009, 14:11

Happy^ - nej der er nemlig intet HDR over det. jeg har ellers sat det sammen af tre billeder med -1, 0 og +1.. kan det være problemet at der kun er 1 trin imellem?

_WHAT_ - argh undskyld, hvor stort må det højst være? - så skal jeg nok rette det

"There will be blood, and music . . . and pies! For everyone"

4

onsdag, 3. juni 2009, 15:15

735px bred
600px høj

5

onsdag, 3. juni 2009, 16:26

det skulle gerne være 640x426 det jeg smed ind først.. nu har jeg prøvet igen, men det har altså samme størrelse..

"There will be blood, and music . . . and pies! For everyone"

6

onsdag, 3. juni 2009, 19:57

Prøv og gem billedet som jpg så det du har lagt op nu fylder 1.5mb hvilket er meget tungt at hente ned.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.