Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 24. april 2009, 12:44

Hey derude..

Har fået taget to billeder mere som jeg gerne vil vise.. Det ene er taget ude ved Kastrup søbad, og det andet et "øde sted" :D

Jeg fuckede lidt op med himlen på det ene, men jeg ligger dem stadig op til feedback, så bring it on! Men i det mindste synes jeg, at jeg har fået mere styr på det omkring HALO.. (:

God weekend

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "natch" (24.04.2009, 12:46)

2

fredag, 24. april 2009, 16:09

Nu plejer jeg ikke at blande mig i denne afdeling, men vil da lige smide en kommentar alligevel. :D

Rigtig lækre billeder begge to synes jeg :9xo

Kan dog bedst lide billedet af broen, da det stadig ligner et fotografi. :D Lækkert effekt som solens stråler har fået.
Billedet fra "et øde sted" og også pænt, men det ligner helt 100 et maleri synes jeg :P (selv om det er et fotografi). Eller himlen ligner at den er malet når man ser helt tæt på... Men kuglerne ligner noget der er animeret :P Hvis det er meningen så er det jo også fint nok :P

3

lørdag, 25. april 2009, 10:02

Jeg synes, der er mange ting galt ved begge billeder.

Billede 1: Ligner et ganske alm. snapshot, som virker kedelig, irriterende og ikke særlig vellykket. Det kommer vist ikke bag på nogen, jeg lige nævner solen. De brændte farver, det store areal, blænden er bare for meget. Der er flere fedtpletter - brug fx. pro optic til at fjerne dem på linsen. Noget beskærring ville have hjulpet. osv osv.

Billede 2: Her er der derimod tale om et motiv imo - hvilket jo er godt. Men det har også fået alt for meget farve. Faver der brænder ud osv., mangler beskærringen igen. Har lige prøvet at lave en beskærring, så du kan se hvor meget det betyder.

Btw, prøv evt. noget andet end imageshack næste gang og linke direkte i tråden - det vil måske gi' lidt mere respons.

4

lørdag, 25. april 2009, 10:09

Jeg takker for de fine svar.. (:

Jeg kan sagtens se hvad du mener, og så er man blevet den erfaring rigere.. Men igen tak for svarene, så har jeg noget at arbejde på..

Hvad redigerede du ellers på det foto woyer mht. farverne??

/natch

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "natch" (25.04.2009, 10:10)

5

lørdag, 25. april 2009, 15:04

Ingen problem ;)

Jeg desaturatede himlen, gav den en blå/lilla gradient, satte saturation en del ned på græsset, og noget mindre på kuglerne.

6

mandag, 27. april 2009, 10:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af woyer
Ingen problem ;)

Jeg desaturatede himlen, gav den en blå/lilla gradient, satte saturation en del ned på græsset, og noget mindre på kuglerne.

Brugte du lasso tool til at indhegne det forskellige momenter??

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.