Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 21. april 2009, 20:28

Jeg har købt en Samsung DVD-1080P8 DVD afspiller, som jeg ikke kan til at få til at vise foto cd´er i en acceptabel hastighed. Det tager flere minnutter ( 3-5 min. ) før at der er et billede på skærmen og slideshowet kører med flere minutter imellem ( 3-5 min. ) at billederne skifter.
DVD afspilleren er forbundet med mit TV med HDMI, DVD´en er i opsætningen sat til display "wide" - Slide show funktion og alle andre funktioner er også prøvet af.
Jeg har prøvet at brænde mine foto cd ér som alm. JPG og at lukke CD´erne efter brændingen.
Kodak Foto cd format er også prøvet.
Min gamle DVD viste mine Foto CD´er uden problemer.
Hvad er der galt - har nogen en løsning ? :$

2

tirsdag, 21. april 2009, 20:36

Det lyder jo til at problemet ligger i afspilleren og ikke selve skiverne. Det kan være den bare er langsom og eller der er noget opsætning som kan ændre på det et sted. Har du tæsket manualen igennem.

Lyder for mig til 100% at være dvd afspilleren.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

tirsdag, 21. april 2009, 20:43

Ja - jeg kan sgu snart manual og opsætning udenad. Jeg har rodet med det i over 2 måneder.
Den afspiller alle film uden problemer også i alle formater. Jeg er rigtig glad for den. Bortset fra det med med mine foto skiver.

4

tirsdag, 21. april 2009, 20:50

Kik i options/menu, du kan selv vælge hvilke hastighed den skal vide billederne i. Hvis ikke den kan det, så se og få den byttet. ;)

5

onsdag, 22. april 2009, 20:15

Jeg har også prøvet at indstille slideshow hastigheden i options menuen der er 3 hastigheder - uden at det gav noget resultat.
Men nu går turen tilbage til Computercity med afspilleren.
Mine jpg filer fylder typisk imellem 1.6 og 2,5 mb.
Hvis der er nogen der har erfaring med foto fremvisning med Samsung DVD 1080P8, vil jeg meget gerne høre om jeres erfaringer ?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.