Hejsa håber du har haft en god tur, gad sgu godt ned og opleve nogen af de ting
#1 Fine farver men jeg kan ikke lade værd med at tænke at det må have været muligt at finde en mere spændende vinkel på så imponerende et motiv. Her for man ikke rigtig nogen fornemmelse af hvor stor den egentlig er.
#2 Det her billede virker uskarpt og meget fladt. Kunne ligne du har leget med noget blur i photoshop eller lignende. Skynd dig at få pillet det af igen det tilføjer ikke rigtig noget positivt
#3 Fint at forsøge sig lidt med panorama. Syntes billedet synker lidt i højre side, hvilket giver lidt ubalance. Desuden mangler der nok lidt interresse i billedet, kan være et link til en væsentlig højre opløsning ville hjælpe er svært at se meget ud af det lille billede her.
#4 Her er forgrunden temmelig underbelyst og du for i mine for mange rodende elementer i billedet uden at det giver noget.
#5 Her ser det ud til at eksponeringen er gået lidt gal. Det er ikke nogen nem situation når du tager lige imod solen og har så mørk en forgrund. Her er skyggerne blevet meget mørke og himlen meget lys.
Det er ikke ment som noget negativt og det er helt sikkert nogle fine ferie minder, det her er rent teknisk kommentering
Super at du har fået lyst til at fotografere igen glæder mig til at se nogle flere billeder fra dig.