Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 20. april 2009, 09:52

HUSK at gå ind på min side ved at trykke på billedet. Når du er på min side trykker du engang på billedet der og det kommer op i rigtige størrelse. Resize af billedet går desværre ud over kvaliteten så husk at få det op i størrelse.

Lige et billede der skal vise at man ikke behøver alt muligt voldsomt studie lys til mange tusinde kroner. Billedet her er taget med en canon speedlite og en paraply.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

mandag, 20. april 2009, 10:25

Rigtig flot billede, andet er der vidst ikke sige. :9xo

3

mandag, 20. april 2009, 10:27

Det ser også godt ud. Hvillke paraply har du brugt ?

Hvad står der iøvrigt på kasketten ? - "Be Cool Be..." ?

4

mandag, 20. april 2009, 10:32

Det er bare en eller anden tilfældig hvid paraply ikke noget kvali, billigste af det billigste og diameter er vel en lille meter.

Der står Be cool be Pieces.

5

onsdag, 22. april 2009, 12:22

Har lige lavet en post på min blog om det her med 4 ekstra billeder samt diagram over lys opsætning på dem alle. Hope you like it :)

6

onsdag, 22. april 2009, 17:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Har lige lavet en post på min blog om det her med 4 ekstra billeder samt diagram over lys opsætning på dem alle. Hope you like it :)

Skal vi ikke kalde det en mængde af fremragende billeder. :9xo

7

onsdag, 22. april 2009, 17:40

Seje billeder. Må lige prøve det med paraplyen...!

Tak for tippet

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.