Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 14. april 2009, 20:17

Hey derude..

Forsøger mig endnu en gang med et nyt HDR..

Gerne konstruktiv kritik..

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

2

tirsdag, 14. april 2009, 20:28

Det bliver bedre og bedre. ;)

Men i dette er der halo omkring huset og huset fortjener ikke at være centreret i billedet, og lidt flere hvide punkter mangler også.
Ang. halo, så skal du være omhyggelig med at justere instillingerne under fanen S/H i Photomatrix ( Som jeg mener er det program du bruger til HDRi ) ;)

3

tirsdag, 14. april 2009, 20:37

Tak for det Henrik..

Sjovt du siger det, for havde først lavet et der var længere væk, og huset var ude i siden, men synes at det her var bedre..

Ja, har heller ikke selv kunne finde ud af hvordan man får rettet på alt det HALO, men ved så nu at det er S/H. Tak for det (:

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

4

tirsdag, 14. april 2009, 20:46

Som henrik er inde på så er den halo ikke så heldig.

Så kan jeg heller ikke forstå hvor himlen skal være så grå og kontrast fattig... de skyer var vel hvide var de ikke..

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.