Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 5. april 2009, 14:19

Hey...

Var lige i Ålborg i Fredags og lege lidt... Fandt så denne gamle halv nedbrandte bygning nede ved havnen.. som jeg brugte næsten en time i :)

Har er lidt af legen med det, i HDR...

(nogle vil sikkert syntes der er liiige lidt for meget i dem, men ja, jeg kan li dem, og det er mine billeder ;) )

:thumbsup:

2

søndag, 5. april 2009, 14:33

Uden at gå i detaljer så er det nederste billede super fedt - det første ligner mere bare et godt maleri, ret 2D agtigt..

Arbejder på et nyt system: Killer Panda - Z370 X Code

3

søndag, 5. april 2009, 14:35

:)

Kan lige seige, at farverne her på tweak ser ud til at være lidt mærker end når jeg leger med dem på min pc.. ved ikke lige hvorfor

4

søndag, 5. april 2009, 15:44

Grunden til at farverne kan se forkert ud kan være at du har gemt det som rgb istedet for srgb farver. Web visning skal være srgb.

Som du siger så vil nogen syntes de er lige rigeligt og den liste skriver jeg mig lige på :)

Første billede virker for mig for mørkt og underbelyst generelt. I andet billede er der en del hallows især i vinduerne hvilket ikke ser så smart ud. Du kan se det bliver lysere ved kanterne.

Men det er jo altid godt at lege med billeder :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

5

søndag, 5. april 2009, 15:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Grunden til at farverne kan se forkert ud kan være at du har gemt det som rgb istedet for srgb farver. Web visning skal være srgb.

Som du siger så vil nogen syntes de er lige rigeligt og den liste skriver jeg mig lige på :)

Første billede virker for mig for mørkt og underbelyst generelt. I andet billede er der en del hallows især i vinduerne hvilket ikke ser så smart ud. Du kan se det bliver lysere ved kanterne.

Men det er jo altid godt at lege med billeder :)

ved ikke lige hvad jeg har gemt dem som hehe..

Men, billede 1 er lyser på min skærm her,, samt billede 2 har ikke den Hallows effekt som meget her.. så det må være den måde jeg har gemt dem så :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.