Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 29. december 2008, 00:10

Artisan

slazper
[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15640&sid=[/IMG]

Merling

Toby

Artisan
Syntes der er for meget, ehmm.. skrigende farver på det, for meget USa over det hehe, i mine øjne skriger det af plastik-klap-sammen-juletræ :)

slazper
Syntes beskæringen er forkert.. det ligner lidt for meget et "snap" shop i mine øjne

Merling
Ved ikke om du har været inde og fjerne en masse i PhotoSHop eller om har har sat et sort lagn op eller noget, det virker meget opsat :) og der er ikke meget jul over det, hvis man ikke læser din tekst :)

:thumbsup:

2

mandag, 29. december 2008, 08:10

Hehe det er også et plastik klap samme træ :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

3

mandag, 29. december 2008, 10:14

Jeg har skam kun fjernet de 2 bukke det står på :razz: og ja det er jo kun en jule gave

Mvh Merling

4

mandag, 29. december 2008, 20:34

Artisan:
Som sagt før så syntes jeg det er et blærret juletræ :razz: syntes det er nogle fede farver.. ville måske godt have haft noget mere af træet med.

slazper:
Damm de er grimme :boxing: mangler lidt kontrast syntes jeg og lige sådan her ville jeg også have haft mere med på billedet.

Merling :
jeg var lidt tom for ide´r...
det er sat op på 2 bukke og så har jeg brugt mine 2 studie lamper som lys... men min datter blev lykkelig for det :9xo

Toby:
Var det dig der fik skildpadder ?? :razz: mener det havde været bedre uden planten.. eller er det juletræet ?

Glædelig bagjul til alle & et godt nytår :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Merling" (29.12.2008, 20:37)

5

mandag, 29. december 2008, 21:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Merling

Toby:
Var det dig der fik skildpadder ?? :razz: mener det havde været bedre uden planten.. eller er det juletræet ?

Glædelig bagjul til alle & et godt nytår :cheers:

Nej, tror det var en "snyde" pakke med undertøj i til en... mener ikke der var skildpader i den...

Tog den med træet i mellemos, så der kom lige "juletræ" i billede også...
ved heller ikke helt om det er godt eller skidt :)

:thumbsup:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.