21

onsdag, 17. december 2008, 21:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
natch

Billedet er taget i min stue, 1 stk juletræ :clap:

Okay.. Rigtig godt billede må jeg sige.. Hvad er det taget med?? Det virker bare mest af alt som et billede der har fået en masse glow i Photoshop :D

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

22

torsdag, 18. december 2008, 08:16

Taget med mit Eos 400d og standard objektiv. Billedet her jeg overhovedet ikke pillet ved.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

23

fredag, 19. december 2008, 15:40

ikke teknisk overvældende men li hvad jeg havde i denne omgang..

Nikon D80
18-200mm VR
Hoya Pro1 Digital UV
SB-600
Adobe CS3

24

fredag, 19. december 2008, 17:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af slazper
ikke teknisk overvældende men li hvad jeg havde i denne omgang..

Det er sådan nogen, børn får mareridt af. 8o Især hun-nissen... :))

25

lørdag, 20. december 2008, 23:34

Min datter´s julegave, som jeg håber hun bli´r ellevild med :roller: er ikke helt færdig.. men ellers når jeg sikkert ikke at deltage.

Mvh Merling

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Merling" (20.12.2008, 23:34)

26

tirsdag, 23. december 2008, 14:50

Kom så drenge og piger vi skal have nogen flere billeder ind :clap:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

27

tirsdag, 23. december 2008, 16:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan
Kom så drenge og piger vi skal have nogen flere billeder ind :clap:

det er jo ikke jul i nu.. såå... ikke i mine øjne :)
Der er jo også ind til på søndag...

For mig er det Jul i morgen kl 18, når der kommer mad på bordet.. og julen er forbi 3 timer sener... :)

:thumbsup:

28

søndag, 28. december 2008, 22:31

Ikke lige midt bedste skud, men var lidt syg jule aften.. så var ikke så frisk... men fangede en af tøserne sidde og lege med sit nye legetøj..

:thumbsup:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.