Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 14. december 2008, 23:59

Har valgt at lade det næste løbe over 2 uger, da det er juletid, og mange har travlt..

Så håber der kommer et par stykker ind :)

Husk at smide en kommentar på billederne fra sidste uge.

REGLERNE HUSK DEM NU

* Max 800x600px
* Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
* Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
* Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
* Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 51 & 52: JUL

:thumbsup:

2

mandag, 15. december 2008, 10:01

Det er jo det helt rigtige emne du har valgt her. :9xo

3

mandag, 15. december 2008, 10:08

Ja den er næsten selvskrevet og sikkert noget mange alligevel tage billeder af :)

Syntes også det er fint med 2 uger her til jul jeg er sgu for tidspresset i øjeblikket.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

4

tirsdag, 16. december 2008, 20:37

Lige et lille spørgsmål, er det tilladt at billedet er HDR ?

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

5

tirsdag, 16. december 2008, 21:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Artisan

Ja, vil tro du må lege lige så meget du vil, så længe det er inden for emnet Jul.

Lang lukketid, HDR, panorama.. tror det hele er tilladt :)

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

6

tirsdag, 16. december 2008, 21:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af asgerbj

Citeret

Ja, vil tro du må lege lige så meget du vil, så længe det er inden for emnet Jul.

Der er bare ikke EXIF på et HDR foto, som der skal være. ;)

7

tirsdag, 16. december 2008, 21:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Citeret

Citeret

Men skulle vi nu ikke lade være med at have så ondt i røven over at alle formalier ikke er til stede. Hvad får folk ud af at snyde? Der er intet at vinde på det.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

8

tirsdag, 16. december 2008, 21:59

Så starter jeg med at smide mit billede ind :dance:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

9

tirsdag, 16. december 2008, 22:16

Citeret

http://www.stalkerzone.dk/upload/sdsdsds.jpg

Hvor er det taget henne ?? eller nærmere forklaring :) ?

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

10

tirsdag, 16. december 2008, 22:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aagaard1000

Citeret

Citeret

Citeret

Men skulle vi nu ikke lade være med at have så ondt i røven over at alle formalier ikke er til stede. Hvad får folk ud af at snyde? Der er intet at vinde på det.

Det har jeg såmen heller ikke, har du. ?!

Vil mene at reglerne er til for at blive overholdt.

11

tirsdag, 16. december 2008, 22:31

natch

Billedet er taget i min stue, 1 stk juletræ :clap:

12

tirsdag, 16. december 2008, 23:00

Blærret juletræ :razz:
Mvh Merling

13

onsdag, 17. december 2008, 07:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af natch

Citeret

http://www.stalkerzone.dk/upload/sdsdsds.jpg

Hvor er det taget henne ?? eller nærmere forklaring :) ?

/natch

Husk og fjern img tag når du laver qoute.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

14

onsdag, 17. december 2008, 11:08

Citeret

Ja, regler er generelt til for at blive overholdt, men nu er de jo ligesom blevet fraveget andre gange hvor der har været HDR inde i billedet. Hvorfor skal det hele gå op i regler lige nu? Jeg troede faktisk, at du af alle var mest interesseret i, at folk deltager i de her opgaver, og så nytter det jo ikke noget at skræmme dem væk på forhånd med ubøjelige regler.

Og hvis det virkelig er så slemt med de manglende EXIF data, så er det vel bare at linke til de billeder der nu bliver anvendt, så kan du da følge linket og se dem ;)

15

onsdag, 17. december 2008, 13:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Ja, regler er generelt til for at blive overholdt, men nu er de jo ligesom blevet fraveget andre gange hvor der har været HDR inde i billedet. Hvorfor skal det hele gå op i regler lige nu? Jeg troede faktisk, at du af alle var mest interesseret i, at folk deltager i de her opgaver, og så nytter det jo ikke noget at skræmme dem væk på forhånd med ubøjelige regler.

Og hvis det virkelig er så slemt med de manglende EXIF data, så er det vel bare at linke til de billeder der nu bliver anvendt, så kan du da følge linket og se dem ;)

Humm, nu håber jeg ikke at jeg er blevet misforstået endnu engang. ;(

Prøver lige igen: Jeg ville bare skrive til ham om reglerne i disse uger som Toby har lavet, og jeg vil hellere end gerne se mange billeder i disse uger, også uden EXIF data, det gør ikke så meget for mig hvis der ikke er EXIF data på billederne.

Det vigtigste: Jeg prøver absolut ikke på at skræmme brugere væk, det er slet ikke min mening og har heller aldrig gjordt det.

16

onsdag, 17. december 2008, 13:07

Hold nu op dreng... og piger. Lad os nu blive ved emnet og holde en god jule stemning med en masse billeder :clap:

17

onsdag, 17. december 2008, 14:54

HVIS man ønsker at deltage med et HDR billede i denne her omgang.. så er man velkommen til det...

Så er det ude af verden ;)

EDIT: havde endelig heller ikke skrevet noget om EXIF filen i reglerne denne her uge hehe

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (17.12.2008, 14:55)

18

onsdag, 17. december 2008, 15:37

Jeg tænkte også, om det evt. ikke var muligt med 2 billeder da den trækker sig over 2 uger. Så kan man jo lege lidt mere ? :T

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Artisan" (17.12.2008, 15:37)

19

onsdag, 17. december 2008, 15:45

Citeret

Jeg tænkte også, om det evt. ikke var muligt med 2 billeder da den trækker sig over 2 uger. Så kan man jo lege lidt mere ? :T

hehe, jeg ka så ik være med, har intet med jul oppe hjemme hos mig :cheers:

20

onsdag, 17. december 2008, 15:46

Der er jul udenfor :T

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.