1

torsdag, 11. december 2008, 23:52

Hejsa.

Fandt lige dette billede fra i sommers, den var ikke så meget for at få taget et billede, det er det tætteste jeg kan komme med mit Nikkor 55-200mm ikke makro objektiv. :)

Enjoy.

2

fredag, 12. december 2008, 09:03

nasty bæst ! men ser fedt ud med afspejling, tråede først det var en cactus af en art :))

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz
Sapphire TRI-X R9 290 4GB OC
12 gb Corsair CMX6GX3M3A1600C9
Samsung 840 Evo 120 GB ssd + WD 500 3ABYX
Logitech G500 ~ 24” BenQ G2420HD
CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ eDimensional Audio FX2
750W CorsairTX ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

3

fredag, 12. december 2008, 09:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
nasty bæst ! men ser fedt ud med afspejling, tråede først det var en cactus af en art :))

Det er såmen bare en helt alm. korsedderkop. :)

4

fredag, 12. december 2008, 09:38

ser sq godt ud, bare en skam der ikke er så go dybte i den, altså man kan godt ane hvor den bagende er, men ikke sådan helt :)

:thumbsup:

5

fredag, 12. december 2008, 11:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Toby
ser sq godt ud, bare en skam der ikke er så go dybte i den, altså man kan godt ane hvor den bagende er, men ikke sådan helt :)

Ja, dybden er ikke så god, men det var også kun det forreste jeg gik efter grundet at baggrunden skulle være mørk og motivet/spejlingen fremhævet, derfor også den hurtige lukker - lille blænde og blitz.
Billedet er taget i sommers i vores have på et glasbord. :)

6

fredag, 12. december 2008, 11:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Citeret

Oprindeligt indlæg af Toby

Ja, dybden er ikke så god, men det var også kun det forreste jeg gik efter grundet at baggrunden skulle være mørk og motivet/spejlingen fremhævet, derfor også den hurtige lukker - lille blænde og blitz.
Billedet er taget i sommers i vores have på et glasbord. :)

ser godt ud.. men det ligner bare for meget en tegning i mine øjne, altså ingen dybte. det er en skam :)

:thumbsup:

7

fredag, 12. december 2008, 12:09

Syntes ikke dubden er et problem her egentlig. Ville nok have været bedre med lidt mere, men ikke noget der ødelægger billedet.

Dog syntes jeg det ser lidt sjovt ud i sær i spejlingen. Har du kørt noget noise reduktion på den eller sådan noget. Syntes det ser sådan smudge agtigt ud og det ødelægger det desværre for mig.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

fredag, 12. december 2008, 12:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Syntes ikke dubden er et problem her egentlig. Ville nok have været bedre med lidt mere, men ikke noget der ødelægger billedet.

Dog syntes jeg det ser lidt sjovt ud i sær i spejlingen. Har du kørt noget noise reduktion på den eller sådan noget. Syntes det ser sådan smudge agtigt ud og det ødelægger det desværre for mig.

Det er 3 1/2 måned siden at jeg lavede billedet, og må indrømme at jeg ikke kan huske om jeg har brugt neat image, men ihvertfal var efterbehandlingen meget omfattene. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.