Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 24. november 2008, 12:08

Denne uge er emnet Se op/ over hovede

Husk at smide en kommentar på billederne fra sidste uge.

REGLERNE HUSK DEM NU

* Max 800x600px
* EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog)
* Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
* Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
* Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
* Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave Uge 48: Se op/ over hovede

:thumbsup:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Toby" (01.12.2008, 10:06)

2

søndag, 30. november 2008, 19:21

PuuHa.. der var godt nok mange der deltog i denne her uge ;)

Her er mit bud så

3

søndag, 30. november 2008, 20:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Toby

Her er mit bud så
http://i13.photobucket.com/albums/a256/a…SC_4023copy.jpg

Ja det er helt vildt, desværre har mine børn været syge, og jeg selv har halsbetændelse med tilhørene høj feber. :rolleyes:
Så jeg har ingen mugligheder haft i denne uge desværre.

4

søndag, 30. november 2008, 21:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Citeret

Oprindeligt indlæg af Toby

Her er mit bud så
http://i13.photobucket.com/albums/a256/a…SC_4023copy.jpg

Ja det er helt vildt, desværre har mine børn været syge, og jeg selv har halsbetændelse med tilhørene høj feber. :rolleyes:
Så jeg har ingen mugligheder haft i denne uge desværre.

det kan jo ske..

Men så må vi lige se om der ikke kommer flere med næste uge...

regner med at emnet bliver Lang Lukketid... så kan folk allerede nu går og tænkte over en ide

5

onsdag, 3. december 2008, 07:47

Jeg tror personligt at en opgave pr uge er for meget, jeg tror at hvis det blev lavet om til 14 dages eller månedsopgaver at langt flere ville støde ind i dage hvor de har tid til at tage billedet og redigere det.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

6

onsdag, 3. december 2008, 11:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Malk
Jeg tror personligt at en opgave pr uge er for meget, jeg tror at hvis det blev lavet om til 14 dages eller månedsopgaver at langt flere ville støde ind i dage hvor de har tid til at tage billedet og redigere det.

vi har prøvet med det med 14 dage og en månede.. der syntes jeg ikke der kom flere.. og det er også træls for os, der kan komme ud, og vente 3uger xtra på jer der ikke kan forlade jeres værelse hehe...

Vi kan godt prøve at sætte den op til 14dage i næste uge, og se om det hjælper, tror det bare ikke...

7

onsdag, 3. december 2008, 12:05

Det med tiden er prøvet flere gang før og har absolut ikke haft en positiv effekt. Folk glemmer bare opgaven istedet.

Vi holder det på en uge er trods alt der vi har fået mest ud af det.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

onsdag, 3. december 2008, 12:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Det med tiden er prøvet flere gang før og har absolut ikke haft en positiv effekt. Folk glemmer bare opgaven istedet.

Vi holder det på en uge er trods alt der vi har fået mest ud af det.

det er også sådan jeg har opfattet det.. så det holder vi os bare på :)

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Antec Performance P50 Window

Så er Antec tilbage hos os på Tweak.dk. Denne gang er det med et nyt kabinet fra deres Performance serie ved n
Læs Mere

Betasphere HR 986 BigBox Black

betasphere audio, en forholdsvis ukendt producent, har sendt os et af deres produkter til anmeldelse. Der er t
Læs Mere

Her er AMD's nye R9 Nano og R9 Fury grafikkort

AMD har holdt kortene tæt på kroppen, når det gælder deres nye topgrafikkort, der skal akkompagnere deres R9 F
Læs Mere

Vinderen er fundet! Vind et MSI Z97S SLI Krait Edition bundkort!

Vi har nu fundet en vinder i vores MSI konkurrence. Blev det dig? Klik ind og kig!
Læs Mere

OnePlus 2 får masser af hukommelse

Vi er mange, der spændt venter på, at kalenderen viser den 27. juli. Her vil den nye OnePlus 2 nemlig blive pr
Læs Mere

Vanvittig lagerkapacitet i ny NAS server fra Synology

Hvis du gik og troede, at din 8 TB NAS server var noget værd, så må du tro om igen. I hvert fald hvis man stil
Læs Mere

Tweak.dk unboxer AMD Radeon R9 Fury X

Så er Tweak.dk på banen med vores unboxingvideo af superkortet Radeon R9 Fury X.
Læs Mere

PlayStation 4 rundbarberer Xbox One i Europa

Jim Ryan fra Sonys Europaafdeling har været på talerstolen, og her har han fremlagt nogle særdeles imponerende
Læs Mere

Warner Bros. kendte til problemer med Batman: Arkham Knight

Der har været ramaskrig rundt omkring på nettet, efter det længe ventede spil Batman: Arkham Knight udkom til
Læs Mere

Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Som følge af weekendens Facebook opslag vedrørende en Tweak.dk game server kan vi nu informere jer om, at denn
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.