1

torsdag, 11. september 2008, 21:14

Hej Tweakere

Jeg har nogle portrætfotos som skal fremkaldes i en god kvalitet. Jeg vil gerne gøre det et sted, hvor kvaliteten er god og hvor jeg får nogle valgmuligheder mht. papir, ramme osv. Altså det skal være et sted, hvor jeg kan få noget persnlig vejledning og ordentlig kvalitet....

Er der nogle der kender sådan et sted i kbh.?(helst nørrebro)

Mvh. Søren

Asus A8N-se
AMD64 3000+
2*1GB Kingston Value
Geforce FX5500

2

fredag, 12. september 2008, 21:55

Om dette er noget du kan bruge ved jeg ikke, men har da selv overvejet at prøve næste gang jeg skal ha noget stort fremkaldt på en flot måde
http://www.storebilleder.dk/Forside.html

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

3

lørdag, 13. september 2008, 08:53

Hej Søren...

Hvis dine billedefiler er i en god kvalitet, kan jeg garantere dig at du bliver målløs når du ser dem overført til lærred. Billedet får en karakter af et maleri, men står stadig pivene skarpe.

Du skal være meget velkommen til at ringe til mig, så vi kan snakke om størrelse af billede og type af ramme. Husk at billeder generelt - og specielt portrætter - skal have en størrelse der passer til det rum de placeres i (det kan være fristende at bestille dem for store).

Med venlig hilsen

Henrik Meirum
Canvas Foto

Tlf. 5141 5007
www.storebilleder.dk

Få overført dit digitale billlede til ægte lærred.

4

lørdag, 13. september 2008, 09:52

jeg har set storebilleder.dk til Vilsund Marked, og jeg må sige det er noget helt andet at få billeder overført til lærred.... det bliver virkelig flot! :)

5

tirsdag, 3. februar 2009, 20:33

Et andet sted er www.sumopix.com - foto på lærred.

De laver dem i rigtig mange størrelser...
:clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.