Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 12. august 2008, 01:23

Hej alle.

Jeg har bakset lidt med photoshop, og et program der hedder Inkscape, men jeg er virkelig en nød til den slags, og jeg har endnu ikke fået et godt resultat ud af det.

Jeg skal bruge et topbanner til en hjemmesiden, hvor teksten guppystedet.dk indgår, lignende det her fx: www.danskguppyklub.dk . Ikke de samme farver, det skal være i farve stilen som kan ses på denne side: www.guppystedet.dk altså et gråt nuance topbanner. Teksten skal helst være hvid, da jeg tror det vil passe rigtig godt ind. Det skal erstatte det topbanner som allerede er på siden, så det skal være i samme mål, jeg ved ikke hvilke, men hvis en venlig sjæl kan fortælle hvordan jeg finder ud af det, skal jeg da lige skrive det.

Hvis man har tid og lyst, ville det hjælpe mig meget hvis en gad og prøve, jeg ved der mange herinde der øver sig i photoshop, så var dette da en god mulighed måske. :) . Hvis man har overskud til det, må der gerne laves noget mere fancy, fx med et billed af en guppy fisk, i banneret. (jeg ved ikke hvordan det er med copyright, om man overhovedet må det?) Elles kan jeg prøve og tage nogle billeder imorgen tidlig af nogle fisk, som måske kan bruges deril.

Håber der er nogle der vil prøve, og håber i forstår hvad jeg mener. Ellers skal i bare spørge! :)

På forhånd tak
Mvh Kasper

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

2

tirsdag, 12. august 2008, 10:45

Er det din side eller hvad?
Det virker lidt underligt at du ikke kender målene på det banner du skal have lavet..

3

tirsdag, 12. august 2008, 12:51

Banneret på siden er 754x150px

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=13118&sid=[/IMG]

4

tirsdag, 12. august 2008, 13:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Er det din side eller hvad?
Det virker lidt underligt at du ikke kender målene på det banner du skal have lavet..

Ja, det er min side.. Jeg kender ikke målene fordi det er et standard template der brugt, og banneret lå allerede i designet.

Tak til agerskov.

5

tirsdag, 12. august 2008, 15:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Brain
bannert fuld bredde kan være 1020x150

Og logoet er 851x150

Nu er jeg i tvivl :=) .. Det banner jeg skal bruge er til denne side: www.guppystedet.dk

Men med inspiration fra dette topbanner, www.danskguppyklub.dk :)

6

tirsdag, 12. august 2008, 17:40

ahh my bad.. sletter min besked

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

7

onsdag, 13. august 2008, 09:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Brain
ahh my bad.. sletter min besked

Mit første indlæg er også lidt forvirende, nu når jeg selv læser det :) ..

Men håber da der er nogle som vil tage opgaven op ;)

8

lørdag, 16. august 2008, 15:45

hej

har lavet et eksempel. Hvis du er interesseret kan jeg sende original banneret. ;)

Kasper

Nikon D80
18-200mm VR
Hoya Pro1 Digital UV
SB-600
Adobe CS3

9

lørdag, 16. august 2008, 16:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af slazper
hej

har lavet et eksempel. Hvis du er interesseret kan jeg sende original banneret. ;)

Kasper

Hej - Skulle faktisk lige til at skrive til dig i din anden tråd, men så, så jeg denne. :)
Det ser bare kanon ud, vil meget gerne have orginalen, du kan sende det til mig på msn: bribbe@hotmail.com på forhånd tak! (du kan også bare sende det som mail :) )

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.