Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 28. juli 2008, 12:50

Ville lige ta' et billede af mit gamle Olympus OM10 SLR 35mm Kamera. :)

Hurtige speck på kameraet:

Fast 50mm objektiv.
Manuel/Auto blænde: 1,8 - 2,8 - 4 - 5,6 - 8 - 11 - 16.
Manuel/Auto ASA ( ISO ): 25 - 50 - 100 - 200 - 400 - 800 - 1600.
Desværre ikke manuel lukker, men lukker hastighed kan ses i wievfinderen.
Self Timer.
Bulb lukker funktion.

Kameraet er som nyt. :)

Lanceret i 1979 = Dengang der blev lavet kvalitet. :)

Hvad synes i om billedet ? :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (28.07.2008, 13:00)

2

mandag, 28. juli 2008, 13:55

Du skal lige huske og gøre dit underlag rent :)

Ved godt man snakker om gyldentsnit osv. men her tror jeg en central placering havde været bedre. Billedet kunne nok også godt tage lidt mere kontrast i sær i mellemtone området.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

3

mandag, 28. juli 2008, 16:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Du skal lige huske og gøre dit underlag rent :)

Ved godt man snakker om gyldentsnit osv. men her tror jeg en central placering havde været bedre. Billedet kunne nok også godt tage lidt mere kontrast i sær i mellemtone området.

Ja, jeg lagde først mærke til støvet i bunden da jeg havde pakket hele opsætningen ned som jeg havde stillet op. :rolleyes:

Det må være varmen, for jeg gør det ellers altid. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.