Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 1. september 2006, 10:50

Silverstone Zeus ST75ZF 750W strømforsyning

Skrevet af: Lasse Olfert & Thomas Axel

Udlånt af: SilverStone

Link: http://www.tweak.dk/tests2.php?id=869

2

fredag, 1. september 2006, 14:59

Et monster uden lige :D

En ting jeg savner er, larmer den meget mindre end de forrige modeller, for de har været så støjskabene at en mach / vapols ikke har kunne følge med i støjniveau, hvilket er temmelig besynderligt.

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

3

fredag, 1. september 2006, 15:36

Citeret

Originally posted by M.Beier
Et monster uden lige :D

En ting jeg savner er, larmer den meget mindre end de forrige modeller, for de har været så støjskabene at en mach / vapols ikke har kunne følge med i støjniveau, hvilket er temmelig besynderligt.

Nu er det ikke mig der har lavet testen, men jeg har da hørt den i drift, og jeg synes da bestemt ikke den støjer noget af betydning og da slet ikke sammenlignet med mach I eller Vapo.

4

fredag, 1. september 2006, 16:31

Cool :)

Kunne være man skulle upgrade, bruger til test hvor der skal mest muligt ud af HW'en - en 650W quadrailed silverstone, den støjer mere end min mach II :D
Shamino bruger ligeledes samme PSU til test, han siger hans cascade overgår den, men ikke med ret meget :P - hvilket så nok er en overdrivelse (er ligesom blæserne på en bil på fuld knald... :P )

Men så igen, dualrail med 2*16 iform af Enermax dækker nok mit behov med single GFX og conroe config, til dagligt brug :\

The thrill of XtremeClocking (how it feels):
take your next paycheck.
now constantly for about 10 minutes wave a lighter all over your paycheck and say
"please dont burn, please dont burn up, please dont burn up"...
when you know it should, since your holding a lighter to it, but you still hope it doesn't.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.